Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak samochód jest otwarty wszystko jest OK. Po zamknięciu auta napięcie na akumulatorze wynosi 11,79 V i też jest OK. Po kilku minutach (~10 ?) wzrasta skokowo do 11,98 V (wiem trochę niedoładowany ale dzisiaj nie mogłem go z jakiś powodów doładować prostownikiem) i jednocześnie z tyłu auta, wydaje się, że spod spodu w okolicach zawieszenia, zaczyna dochodzić odgłos tykania z częstotliwością około 3 na sekundę. Dość głośne bo słyszę go w wieczorem w mieście z odległości 30 m. I tak sobie tyka i tyka i nie przestaje. Co to może być ?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

Ja miałem tak i okazało się że do jednego z modułów w tylnej prawej części bagażnika dostała się poprostu woda ... ( Winowajcą był zatkany odpływ z panoramy , przy dużych deszczach poprostu nie odprowadzał całości wody )I cały czas moduł miał tak jakby zwarcie albo poprostu zieleniała kostka kolo niego już nie pamiętam dokładnie . Zobacz czy czasami po deszczach nie masz wody z tyłu z prawej bądź lewej strony . Pamiętam że z mechanikiem sprawdzaliśmy to w prosty sposób - zamknij się w bagażniku i poczekaj tyle co opisywałes. Moduł zacznie tykać ... A słyszeć możesz to od spodu z racji kratek pod zderzakiem bo auto jest wyciszone . U mnie ten moduł po chwili był aż ciepły a najdziwniejsze jest to że działał poprawnie . Zaczęło się rozładowaniem Aku po długich postojach , więc pierwsza diagnoza to stary akumulator . Wymieniłem i było po jakimś czasie to samo .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.