Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Jestem tu nowy, niedawno kupiłem bmw e90 325i (218 koni 2005 rok)

Na zimnym silniku po odpaleniu dławi się i gaśnie. Dopiero za mniej więcej trzecim razem po delikatnym przygazowaniu zaczyna pracować stabilnie. Wielokrotnie podłączano go do komputera i nikt nie powiedział nic konkretnego oprócz błędu ubogiej mieszanki. Ostanie podłączenie u rzekomego specjalisty od elektroniki samochodowej wykazało uszkodzenie klapek wirowych kolektora. Mechanik wyciągnął te klapki, ale nie wie jak sprawdzić czy są one sprawne. Jak sprawdzić czy klapki wirowe kolektora działają prawidłowo? Mechanik wyciągnął dwie klapki. Co może być przyczyną?

Z góry dziękuje za wszelaką pomoc i zaangażowanie

Wesołych i zdrowych świąt

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
cześć, klapki wirowe to dość wesołe określenie :-).. są to zawory DIS i ich sprawność można ocenić w teście w INPA, generalnie nie powinny mieć żadnego luzu osiowego

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.