Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim,

piszę do Was z problemem, który spotkał mnie po kupnie samochodu i ciągnie się od dłuższego czasu. Może będziecie mieli pomysł na jego rozwiązanie.


Mam kłopot z filtrem DPF, który zupełnie nie ulega regeneracji.


W aucie zostało wymienionych szereg elementów (czujnik ciśnienia, EGR, wkład w filtrze DPF, przeprowadzono też regenerację wtryskiwaczy). Po wszystkich tych działaniach podczas jazdy w trasie z wpiętym komputerem do diagnostyki pojawia się informacja, że regeneracja trwa a mimo wszystko nie zmieniają się ani ciśnienia ani masa zanieczyszczeń w filtrze (1,051 Ba, 40g) - zaznaczę że od wymiany wkładu filtra na nowy przejechałem ok 250 km. Jak myślicie co może być powodem takiej sytuacji? Czy może to być kwestia wcześniejszego usunięcia DPF i wykasowania jego sterownika i włożenia go dopiero przed sprzedażą auta?


Pozdrawiam i mam nadzieję na pomoc ze strony jakiejś dobrej duszy. Dzięki!

Opublikowano

Nigdy nic nie wiadomo czy wcześniej ktoś kombinował czy nie. Teoretycznie po parametrach powinno być widoczne czy jest robiony DPF OFF.

Jaka jest temperatura płynu chłodniczego podczas jazdy?

Żeby procedura wypalania mogła być aktywowana, musi być spełnione kilka warunków, m.in. temperatura minimum 70°C

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.