Skocz do zawartości

[e93] Pompa paliwa - układ wiązki, brak reakcji


wollojr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


e93 320i lci, 2010 r. n43. Akumulator padł, auto podłączone po kablach. Był błąd A04B, teraz sam zniknął. Auto kręci ale pompa nie chodzi. Jakieś sugestie? Dzisiaj chce sprawdzić pompe na krótko ale uklad ktory mi sie ukazal nie do konca jest dla mnie jasny. Załączam foto, czy ktos moglby prosze wskazac gdzie spinamy na krotko i czym jest ta dodatkowa puszka po prawej?


abf91911860d8b3a


https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/abf91911860d8b3a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tam niczego nie wpinaj na krotko, znajdz modul pompy, jest wewnatrz na prawym slupku. Zasilanie pompy to czerwono-bialy przewod, reszta to odczyty plywaka oraz odczyt baku z lewej strony. Przewaznie siada modul. Najlepiej programem zobaczyc czy jest z nim komunikacja oraz czy mozna zaaktywowac pompe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za podpowiedź. Sprawdziłem INPA opcje testu pompy. Pompa pracuje, natomiast nie wiem czy prawidłowo. Dodatkowo napięcie zmierzone na wtyku jest 5,7 V przez ułamek sekundy jak się otwiera auto (nie powinno być dłużej?). No nic, będę holował do specjalistów. A czy niedoładowany akumulator może uruchamiać w systemie zabezpieczenie przed odpaleniem? Wydaje mi się że dawałby jakieś błędy wtedy (immobilizer?)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.