Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. W związku z wyciekiem płynu (najprawdopodobniej z połączenia pod turbiną) musiałem dolać (ok 2 litry) na szybko płynu. Jedyny jaki miałem pod ręką to Dynagel 2000 G12. Jak spuścić całość płynu z tego silnika )podejrzewam, że zlewając z chłodnicy jakaś cześć zostanie w silniku a chciałbym pozbyć się całości). Czy w nim jest jakiś korek spustowy w bloku? Chyba, że można zostawić taką mieszankę G11 i G12 bez ryzyka - w takim przypadku podarowałbym sobie wymianę.
Opublikowano
Umęczyłem wymianę oringa nr 14 ze schematu (www.realoem.com - silnik N13) pod rurką znajdującą się pod turbiną. Tam jest strasznie słaby dostęp i nawet po odkręceniu metalowej rury z płynem obok turbiny tylko odrobinę udaje się ją wysunąć. Operacje muszę powtórzyć albowiem wstawiłem tam jedyny oring jaki miałem pod ręka, który jest wykonany z EPDM. Wydaje mi się, że mógłby tam zostać bo olej i benzyna w tym miejscu nie występuje ale żeby wyeliminować ryzyko nagłego wycieku chyba zmienię go na oryginał (już zamówiony). I teraz mam do was dwa pytania. Pierwsze czy waszym zdaniem EPDM w tym miejscu zda egzamin oraz drugie czy znacie jakiś miły sposób na wyjęcie całej tej wąskiej rurki.
Opublikowano
„… płyn typu G11 to zawartość krzemianów na poziomie 500-680 miligramów na litr, płyn typu G12/G12+ nie zawiera krzemianów, a płyn typu G12++/G13 to zawartość 400-500 mg/l. Nie jest zalecane mieszanie płynów zawierających krzemiany z tymi, które ich nie zawierają…” czyli płynów G11 i 12 nie powinno się mieszać. Lepiej wymień na dedykowany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.