Skocz do zawartości

Problem Nowy wtrysk a silnik i tak stuka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, zregenerowałem w swojej e46 2.0d 150KM wtrysk, a pomimo tego silnik i tak stuka na tym jednym cylindrze, w programie korekty pokazują na jałowych obrotach 1,2 dla pierwszego, gdzie jest on po regeneracji, a na wyższych obrotach spada do 0.7/0.5, macie jakieś pomysły co mogło sie stać? Przy odpaleniu z rana dymi na biało i czuć niespaloną do końca ropę, złota na filtrze brak, szarpanie po wymianie wtrysku zniknęło.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nowy czy zregenerowany w końcu? Jak to drugie to masz półśrodek, kasa wydana, trochę lepiej a nie tak jak być powinno, standardowo. Podkładka nowa? Wygrzana przed montażem? Jarzmo dokręcone 9 nm?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
To nowy czy zregenerowany w końcu? Jak to drugie to masz półśrodek, kasa wydana, trochę lepiej a nie tak jak być powinno, standardowo. Podkładka nowa? Wygrzana przed montażem? Jarzmo dokręcone 9 nm?

Przyczyna znaleziona, silnik leci do wymiany, więc teraz pytanie czy oznaczenie m47t a m47tue, jest jakaś różnica w tych silnikach? Mam m47t a do kupienia m47tue w dobrej kasie, czytałem W różnią się programem ale nie jestem tego pewnen, majster od BMW też tego nie wie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.