Skocz do zawartości

Wymiana uszczelniaczy zaworów 328xi N20B20 245KM


RRadzik

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,


Nie mogłem nic wyszukać na ten temat, więc piszę tutaj.

Czy ktoś podejmował się wymiany uszczelniaczy zaworów w silniku N20B20 28i ?

Jest to możliwe do zrobienia bez ściągania głowicy?

I czy ktoś może polecić jakiegoś dobrego mechanika, który zna ten silnik w okolicach Wrocławia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie masz daleko do p. Grzegorza Fąfary w Bukowiu to możesz zadzwonić i zapytać, czy robi też takie rzeczy. Ja wymieniałem rozrząd i napęd pompy oleju u niego i jestem bardzo zadowolony, a mam do niego około 500 km.

tel. do p. Grzegorza Fąfary 793027444

Masz bardzo blisko, ok. 50 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, na pewno zadzwonię. Widzę, że mają super opinie.


Jeszcze zapytam czy ktoś kojarzy czy w tym silniku często występuje pobór oleju, ostanio zaczął mocno kopcić na siwo po uruchomieniu na zimnym po nocy, czuć też zapach spalonego oleju.


Czy może to być też kwestia tego, że mógłbyć wlany olej o innej specyfikacji niz LL04? Będę chciał najpierw zrobić porządne płukanie silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego silnika jest zalecany ll01.

Generalnie te silniki nie zużywają oleju wiec jest jakaś awaria.

Jeśli to wczesny wypust tj. 2012 lub 2013 i dymi po uruchomieniu to może być przewód olejowy turbo, była na to akcja serwisowa w USA. Szczegóły w opisie filmiku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem płukankę z wymianą oleju i okazało się, że mam za dużo oleju w silniku. Teraz wyszło, że czujnik poziomu oleju musiał nawalać i pokazywał mi co jakiś czas, że poziom jest na minimum (przekleństwo braku bagnetu, jak można było się go pozbyć...).

Po wlaniu 5L okazuje się, że czujnik po płukance zaczął działać i pokazuje mi stan MAX, wcześniej zawsze było poniżej maxa od kiedy zaczęły się problemy z poziomem oleju.

Dymienie chyba wzięło się z tego, że miałem za dużo oleju w silniku, ale dziś się upewnię przy odpalaniu na zimnym. Niezły przypał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.