Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, po mam problem z katalizatorami (obydwoma), wyświetla się błąd o zapchaniu przez co świeci cały czas check engine. Pierwsze, spróbowałem zamontować emulatory na 2 sondy lambda za katami. Ale błąd wrócił. Ostatecznością będzie zakup nowych / używanych katów. Ale na necie znalazłem informację, że można zregenerować takie katy. Chciałem dopytać, czy ktoś próbował i czy pomogło? Mój mechanik stwierdził, że katy już się zużyły (przebieg 300 tyś+).

A może polecicie jakieś zamienniki nowe? Bo orginały to średnio opłacalny koszt :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zamiennik jedyny sensowny to awg Polonez mos30, wiem nazwa śmieszna, ale montują je najwięksi tunerzy i producenci custom układów wydechowych w Polsce ;-) jak weźmiesz 200cpsi to jeszcze kilka koni dojdzie ;-)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
I to będą katy, po których nic nie trzeba będzie przerabiać? W sensie montaż i check engine gaśnie? Czy może to się wiąże ze zmianami np. w sofcie, czy coś?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nic nie trzeba przerabiać.. tylko bierz normę euro 4 i oczywiście pod średnicę kolektora musi być średnica kata

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.