Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej wszystkim,


mam taki problem: problem adaptacji active steering w BMW e60.


Podam trochę więcej historii


Sytuacja wyglada tak,

Z pół roku temu była zrobiona regeneracja przekładni z active steering no i coś tam poszło nie tak.

Po założeniu przekładni i prac z komputerem (oni mają zwykły launch) kierownica zjechała w prawo, chłopaki myśleli ze to problem zbieżności. Pojechałem na zbieżność i tam chłopak powiedział ze przekładnia nieprawidłowo zebrana i trzeba zrobić reklamacje i aby kierownica była prosto - wykręcił jeden drążek do końca (lipa, wiem)

Po tym pojechałem do chłopaków które robili regenerację no o z tego momentu zacięło.

Przekładnia była zdejmowana z 5-6 razy, ponownie zebrana no i właśnie to samo, kierownica znowu ucieka i wyświetla kontrolki. Po tym stwierdzili ze problem z czujnikiem z dołu(ten z magnesem) i to mi zdziwiło bo czujnik nie pokazuje cyferki typu -9999 a normalnie widzi kąt. Po tych próbach warsztat zakupił nową przekładnię z 100% działającym czujnikiem, wczoraj zamontował no i znowu, nie da się znaleść 0, dostosowanie i adaptacja niemożliwa. Teraz kierownica nie ucieka(ustawiona delikatnie w prawo) , kontrolek nie mam, myśle z po prostu wyłączyli AS no i drążek wykręcony do końca. Ale stwierdzili ze muszę zaprogramować jakiś modul/sterownik ponownie aby przekładnia znalazła 0.


Sprawdzaliśmy wiązkę.

Wszystko jest Ok.



Czy ma ktoś może kontakt do diagnosta który mógł by rozwiązać ten problem w Warszawie albo pod Warszawa?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

chłopaki myśleli ze to problem zbieżności



Już po tym zadaniu wiedziałem co będzie w dalszej części historii. Po pierwsze zrobiłeś to u gości którzy nie mają pojęcia o activ stering.

Do rzeczy...temat popoluarny i nie jesteś tutaj pierwszy. Żadnych znachorów którzy mówią Ci że jest walnięty czujnik nie słuchaj bo wlaniety to może być jeśli go uszkodzili sami. Było dobrze a zakładają po regeneracji i jest źle-odpowiedz nasuwa się sama. Błąd jest w regeneracji bądź w niewłaściwej adaptacji. U mnie pomógł gościu z serwisu BMW który wiedział jak się za to zabrać. Profilaktycznie wymieniłem wiązkę która idzie w miejscu podatnym na zużywanie się izolacji i możliwe było że ja poruszyli, izolacja opadła, Problem gotowy.Koszt wiązki 500zl. Na Twoim miejscu poszukalbym innego majstra albo podjedź do salonu BMW jak chłopaki kończą robotę i powiedz że masz problem i prosisz o pomoc.Moze uda się uniknąć kosztów w salonie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.