Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu czasem podczas szybkiej jazdy około 160-180 km/h i przyśpieszania poczułem delikatne wibracje. Występowało to sporadycznie i myślałem, że to nierówna nawierzchnia bo takie były odczucia. Jednak wczoraj jadąc spokojnie na trasie nagle podczas przyśpieszenia poczułem takie same wibracje ale dużo większe a także spadek mocy. Po chwili stwierdziłem że nie da się tak dalej jechać i się zatrzymałem. Na desce nic nie wyskoczyło. Dodatkowo po chwili z silnika zaczęło być słychać stuki wraz ze wzrostem obrotów. Podłączyłem telefon z btool i pokazało nastepujace błedy.

2a6a00, 2a6b00, 2a6800

Błędy oznaczają coś w stylu regulator płynnie działający wielkość korekty poza dozwolonym zakresem cylindrów 1,3,6. Sprawcziłem korekty wtryskiwaczy i rzeczywiście wortości były sporo odbiegające od normy na wszystkich, w jednym nawet powyżej 3. Niepamiętam teraz na plus czy minus. Dziwne bo dopiero co kilka dni temu sprawdzałem i korekty były bardzo dobre rzędu 0,20 do 0,50. Kierowca z pomocy drogowej stwierdził że ten stuk to prawdopodobnie jakiś wtryskiwacz stuka. Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat? Rozumiem jakby jeden wtryskiwacz padł ale trzy lub wszystkie w tym samym czasie? Może to coś innego spowodowało problemy z wtryskiwaczami. Przebieg 130000 km, filtr paliwa wymieniany jakies 5000 km temu. Paliwo bp ultimate tankowane zawsze.

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.