Skocz do zawartości

E30 325 '87 125kw - wasze opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:? Witam, przepraszam za lamerskie pytanie ale trzepałem posty i nie znalazłem więc piszę :). Mam sposobność przytargania takiego autka i nie wiem na co zwracać uwagę, jakie są jego koszty utrzymania, o LPG juz się dowiadywałem i naczytałem, ale raczej interesuja mnie wasze spostrzeżenia nt. samej eksploatacji, słabych pkt. tego auta no i na co zwracać szczególną uwagę przy jego kupnie. :roll:
Opublikowano
slabych punktow jako takich nie mozna wyroznic - po prostu musisz dobrze przejrzec cale auto bo to badz co badz 17to letnie autko. Najwazniejsze zeby blacha byla ok i silnik chodzil poprawnie ...

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

cześć

 

jestem posiadaczem takiego akurat modelu ze skrzynią automatyczną. przy oględzinach proponuję zwrócić uwagę na :

 

- nadkola z tyłu, dziury na samych rantach przy połączeniu nadkola wewnętrznego z zewnętrznym (objawem nieszczelności może być woda lub wilgoć w bagażniku), czasami jak ludzie wkładają większe felgi np. 17' to podginają ranty żeby nie obcierały i zaczyna sie process korozji,

- stan progów na całej długości,

- stan podłogi w narożnikach za przednimi kołami (to miejsce w które uderza woda spod przednich kół, lubi gnić)

- stan podłogi w boczkach bagażnika pod tapicerką z lewej strony i pod akumulatorem z prawej

- stan końcowego tłumnika, jeśli jest orginalny nowy walker to koszt 800 zł,

- czy pedał gazu przy podłodze stabilnie sie trzyma (lubi w tym miejscu wygnić od wody po nim spływającej)

- stan membran w podłodze,

noi pozostałe rzeczy które sie sprawdza przy kupnie auta, luzy, wycieki, amory, hamule itd itp

 

można też sprawdzić kompa czy jest orginalny - fabryczny montaż ma numery nadwozia - ale dużo też zależy od sprzedającego

 

Pozdrawiam i życze udanych zakupów

 

SUPER SPRAWA 2,5 LITRA W E-30 :wink: POLECAM

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano

nokerman, po prostu z ust mi tę listę wyjąłeś. Dokładnie to wszystko sypie się w E30!

 

Ja zwracałbym uwagę na dźwięki w przeniesieniu napędu. Stuki przy zmianie biegów, jakieś osobliwe dźwięki (pomruko-grzechotanio-szumy, ciężko to określić) przy łagodnym ujmowaniu lub dodawaniu gazu, szumy i ciche klekotanie skrzyni biegów (cichnące przy wciśniętym sprzęgle) świadczą, że napęd będzie wymagał paru napraw.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
cześć

 

 

SUPER SPRAWA 2,5 LITRA W E-30 :wink: POLECAM

Czyli generalnie szczególną uwagę nalezy poświęcić budzie czy tak mam to rozumieć?

Opublikowano

zakładając że silnik jest OK :wink:

generalnie przy umiarkowanym użytkowaniu auta silnik o większej mocy ma lepsze warunki pracy, jest mniej wysilony

 

ale pamiętaj też o tym że jak ktoś ma te 170 KM to raczej korzysta ze 170 a nie 70 :wink:

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano
zakładając że silnik jest OK :wink:

generalnie przy umiarkowanym użytkowaniu auta silnik o większej mocy ma lepsze warunki pracy, jest mniej wysilony

 

ale pamiętaj też o tym że jak ktoś ma te 170 KM to raczej korzysta ze 170 a nie 70 :wink:

No raczej tak :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.