Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Zgłaszam się do Was z prośbą o pomoc. Jakiś czas temu zauważyłem ze auto potrafi puścić niebieskiego dymka, czasem na postoju a czasem przy przyśpieszaniu. Pomyślałem sobie oho czas na turbinkę. Więc zdjąłem turbinę małą a tam zdziwienie bo jest ona w bardzo dobrym stanie podobnie jak ta większa. Jednak dobijając się tam zobaczyłem że jest trochę oleju w dolocie i ogólnie przy turbo, wiadomo zawsze tam będzie ślad oleju jednak wydaję mi się ze było go za dużo. Takie więc moje pytanie czy może to się dziać przez odmę? Zmieniałem ją jakieś ~15tyś km temu. Założona została taka zwykła z membraną, może lepiej założyć z tym filterkiem filcowym lub plastikowym? Z góry dzięki za pomoc!https://nox.tips/ https://xender.vip/ Edytowane przez octuslimb
Opublikowano
Zgłaszam się do Was z prośbą o pomoc. Jakiś czas temu zauważyłem ze auto potrafi puścić niebieskiego dymka, czasem na postoju a czasem przy przyśpieszaniu. Pomyślałem sobie oho czas na turbinkę. Więc zdjąłem turbinę małą a tam zdziwienie bo jest ona w bardzo dobrym stanie podobnie jak ta większa. Jednak dobijając się tam zobaczyłem że jest trochę oleju w dolocie i ogólnie przy turbo, wiadomo zawsze tam będzie ślad oleju jednak wydaję mi się ze było go za dużo. Takie więc moje pytanie czy może to się dziać przez odmę? Zmieniałem ją jakieś ~15tyś km temu. Założona została taka zwykła z membraną, może lepiej założyć z tym filterkiem filcowym lub plastikowym? Z góry dzięki za pomoc!

Jeżeli chcesz wymienić odmę musisz zmienić całą obudowę, tam jest membrana, do tej pory wymieniałeś filtr odmy.

852c2d3fdc685c61m.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.