Skocz do zawartości

PROBLEMY ZE SPRZĘGŁEM PO WYMIANIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

POMOCY

Posiadam model 520i 24V rozsypało mi się łożysko oporowe w drobny mak...Wymieniłem całe nowe sprzęgło, docisk, łożysko (komplet sachs) jednak po wymianie mam problemy z biegami (ciężko wchodzą coś nie tak z wysprzegnieniem).Popełniłem błąd odkręcając przewód od wysprzęglika i zapowietrzyłem sprzęgło ale po dwóch dniach odpowietrzania myśle że jest odpowietrzone a mimo to biegi nie wchodzą tak jak wcześniej.Wykluczam wine wysprzęglika, nie cieknie i poracuje. Dowiedziałem się tylko ze winę za taki stan może ponosić gruszka na której pracuje łapa wysprzęglająca(była troche starta,...) Czy to możliwe i czy rzeczywiście jeżeli zetrze sie ta gruszka bo łapa ją wytarła moge miec problemy z wysprzegleniem? Z tego co sie orientuje jezeli tak to ta część jest wymienna z całym kołnierzem skrzyni...podobno można przerobić taką gruszkę od poloneza.Ktoś już robił takie patenty?

Z góry dziękuje za pomoc.

  • 1 rok później...
Opublikowano
mam bmw 2.0 24v 1998 i powymianie kompletu sprzegla z lekkim oporem wchodza mi biegi, jak juz wrzoce jedynke i trzymam sprzeglo wcisniete to biegi wchodza bez zarzutu ,plyn hamulcowy mi nie ubywa ,mechanik powiedzial ze trzeba sprawdzic czy uklad jest szczelny....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.