Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie klubowiczów .

Mam pytanie odnośnie wartości Vanos w n45 1.6 Benz 115KM.

W jedynce zmieniony łańcuch rozrządu na nowy , silnik złożony na blokadach . auto ładnie odpala i równo pracuje . Brak błędów. Lecz po podpięciu do inpy , na wolnych obrotach nie podobają mi się wartości na wałku ssącym ( przekracza skalę i jest wykrzyknik ok 128 stopni ) . Dodam ponownie że silnik złożony na blokadach . Elektrozawory vanosow wyczyszczone , wtyczki również . Skąd taka wartość? Https://zapodaj.net/6c064a16afa5d.jpg.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodzi prawidlowo? Odinstalowac inpe i spac spokojnie. Grzebiecie w tych odczytach jak dzieci w piaskownicy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No, czyli nie pracuje prawidlowo. Ciezki temat, moga byc kola vanosa zle ustawione, nie zablokowane przy skladaniu, moga tez byc fizycznie uszkodzone.
Opublikowano
Witam. Z tą kwestią temat wydaje mi się być ogarnięty . Skasowałem adaptacje , jest ok , vanosy poprawnie ustawione. Ale Panowie jest inny problem z którym również długo walczę. Podczas jednostajnej jazdy przy 1700-1800 obr auto przerywa / szarpie . Powyżej i poniżej lux malina. Druga sprawa zapewne z tym związana podczas próby odpalenia , zazwyczaj na gorącym silniku zdarza się że silnik odpali i zaraz zgaśnie , potem dwie próby nie odpali i za trzecim odpali i ładnie pracuje . Czujnik położenia wału zmieniany . Nie ma jakichkolwiek błędów . Nie wiem do czego ręce już włożyć . Wszystko już sprawdzone , kable , wtyczki , świece . Myślałem nad pompą paliwa bo ponoć te silniki nie mają filtra paliwa .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.