Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z autem po tym jak zostały przemyte wtryski (nie były czyszczone bo nie wymagały tego)

Po takiej operacji wybrałem się w trasę i po 300 km zaczęło się :

po wyłączeniu tempomatu i zejściu z obrotów auto zaszalało wyskoczył błąd: spalania(zwiększona emisja spalin) błąd PDC po czym wskoczył w tryb serwisowy i po chwili zgasł.

Po ponownym zapaleniu znowu można było jechać ale sprawa powtarzała się co jakiś czas.

Sprawdzenie ELM pokazały błędy C0590 C0242 C0222 po skasowaniu auto wraca niby do normy ale po dłuższej trasie powtórka

Jedyny błąd jaki od pierwszej usterki został to nie działający system parkowania.

Dwie usterki które wyskoczyły razem a nie mają nic wspólnego z sobą .... :mad2:


Mechanik po podpięciu swojego sprzętu nie stwierdza żadnych błędów z silnikiem .


Czego szukać ? Od czego zacząć, co sprawdzić >> bo nie zamierzam jechać gdzieś dalej by auto wskoczyło w tryb serwisowy

Opublikowano

Nie innych błędów nie ma.


Jestem prawie pewien że jest to błąd a nie awaria samochodu.

Spodziewam się że to jakaś wtyczka lub czujnik ześwirował bo auto musi być naprawdę po długiej drodze - do 100 km jak jadę to nic się nie dzieje.


Edit:

Co do PDC to zbieg okoliczności rzeczywiście padł jeden czujnik czekam na nowy by podmienić :)


Edit:

Odważyłem się i zrobiłem 2000 km żaden błąd nie wyskoczył :)

W odniesieniu do całej sytuacji można powiedzieć że błędy które wyskoczyły były efektem uwalonego czujnika PDC

>>> wiem że jedno nie ma nic do drugiego ale ale wystąpiło razem i ustało po wymianie PDC <<<<


>>> problem rozwiązany na chwilę obecną <<<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.