Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, planuję kupić X15 F15 w ramach BMW Premium Selection i mam kilka pytań:

1) Dają gwarancję na elementy mechaniczne i elektroniczne na 24 miesiące - czy wszystkie przeglądy i wymiany eksploatacyjne muszę robić w ASO? Jak tak to jaki jest przybliżony koszt?

2) Czy te auta są w naprawdę dobrym stanie, czy jest ryzyko że jednak się kupi szrota?

3) Jeśli ktoś kupił w ramach tego programu nawet inny model, niech się podzieli wrażeniami :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy czytałeś warunki BMW Premium Selection (BPS)? Jeśli nie, to poproś sprzedawcę o udostępenienie Ci dokładnego OWU.

Ta gwarancja działa trochę inaczej niż standardowa gwarancja.


2. Obowiązki kupującego po wystąpieniu wady objętej gwarancją:

a) niezwłoczne zgłoszenie roszczenia sprzedającemu/dealerowi przed wykonaniem naprawy;

b) dostarczenie pojazdu do sprzedawcy/dealera lub za jego zgodą do autoryzowanego warsztatu dealera BMW w celu naprawy lub oceny technicznej;

c) koordynacja roszczenia gwarancyjnego i niezbędnych napraw z dealerem BMW;

d) po zgłoszeniu roszczenia gwarancyjnego i wydaniu numeru roszczenia - przedstawienie sprzedawcy/dealerowi faktury za naprawę lub przedstawienie

kosztorysu w terminie jednego miesiąca od daty wystawienia faktury, jeżeli naprawa jest wykonywania nie przez sprzedającego/dealera gwaranta lecz inny

autoryzowany warsztat BMW;

e) dostarczenie informacji niezbędnych do ustalenia wysokości roszczenia;

f) wyrażenie zgody na kontrolę uszkodzonego elementu w dowolnym momencie;

g) udostępnienie części zamiennej na żądanie, jeżeli naprawa jest wykonywania nie przez sprzedającego/dealera gwaranta lecz inny autoryzowany warsztat

BMW;

h) dostarczenie na żądanie pisemnego zawiadomienia o roszczeniu;

i) przedstawienie i przedłożenie na żądanie oryginalnych potwierdzeń wykonanych prac serwisowych, jeżeli naprawa jest wykonywania nie przez

sprzedającego/dealera gwaranta lecz inny autoryzowany warsztat BMW;

j) minimalizacja szkody, o ile to możliwe;

k) przestrzeganie instrukcji sprzedawcy i dealera.


Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji istnieją wyłącznie w stosunku do sprzedawcy/dealera. Naprawy należy przeprowadzać w autoryzowanych

warsztatach dealerskich BMW.

W celu zgłoszenia roszczenia z gwarancji skontaktuj się z dealerem BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.