Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


BMW E90 330I, automat, rocznik 2005.


Dzisiaj zrobiłem trasę około 500 km. Jazda była w cyklu mieszanym. zajeżdżając pod dom musialem dość dynamicznie włączyć się do ruchu, po tym manewrze auto nie chciało zmienić biegu na wyższy w okolicach 2500-3000 obrotów, dławiło się, szarpało i nie miało mocy. Po zajechaniu na parking wszystko wróciło do normy i nagle auto jeździ bez problemu, żaden błąd nie wyskoczył, ale po tej sytuacji od czasu do czasu słychać dźwięk jakby ocieranie metalu o metal.


W ostatnim czasie w aucie była zrobiona cała nowa skrzynia biegów, konwerter oraz wal napędowy.


Ktoś może miał podobną sytuację i wie co spowodowało takie zachowanie auta? A może nie ma się czym przejmować?


Pozdrawiam :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj. Potrzebna jest diagnostyka komputerowa za pomocą interfejsu diagnostycznego oraz programu INPA. Należy zacząć od odczytania błędów ze sterownika silnika i skrzyni oraz odszukania co oznaczają w internecie. Brak lampki check engine nie oznacza że nie ma błędów w sterownikach.
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.