Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam kolejny problem..


Po wymianie dwumasy zaczęło mi przy przyspieszeniu między 1500-2000 obrotów trzasnąć autem i buczeć. Forum pod powiedziało że to przez program (za dużo niutów z dołu) i to faktycznie był problem ale zanim zdążyłem pojechać do chiptunera to już odczuwałem skubniecia przy przyspieszaniu.. I w ten czas rozwaliłem reduktor ATC 300 .. Dałem do regeneracji koszt z wymiana 3000 zł i myślałem że będzie wszystko w porządku lecz jednak dalej świcie mi błąd 4x4 i żółty trójkąt z ta strzałką bodajże (jak przy wyłączonym dsc) nie mogę się połączyć ze skrzynia żeby zrobić adaptację po wymianie reduktora a jedyny błąd to 5F3A (usterka wewnętrzna skrzynki rozdzielczej). Mechanik obstawia zepsuty silniczek/nastawnik przy redaktorze. To koszt ok. 1000 zł chciałbym was zapytać co o tym sądzicie i jakbym mógł sprawdzić czy to na pewno dobra diagnoza? Pozdrawiam, Łukasz.

Opublikowano

Po naprawie skrzyni rozdzielczej powinni zadbać o skasowanie błędu. Jak nie możesz się połączyć ze skrzynią, to skąd ten błąd? Co go zgłasza?

Zakładam, że używasz INPA. Wejdź w functional jobs i wyszukaj wszystkie błędy. Tam będzie informacja, który moduł zgłasza ten błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.