Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie w mojej 316d mam problem z dpf. Auto jest dopiero co sprowadzone i już z tymi błędami je kupiłem.


Podłączając Bimmer-tool wskazuję mi że mam 50.2g sadzy ponad połowa jest zawalona sadza. W programie wymusiłem wypalanie na autostradzie, przyjechałem 70km z prędkością min 100km/h na programie sadza spadała aż do zera a gdy wszedłem w podgląd parametrów na żywo sadza nieznacznie się zmniejszyła a na koniec wróciła do wartości sprzed inicjacji wypalania.


Ciśnienie wsteczne pokazuje nie prawidłowe więc wymieniłem czujnik na nowy oryginalny i parametry są dalej duużo powyżej normy:(


Co dziwne ostatnie wypalanie pokazuje 16tyś km wstecz.


Co bym nie robił cały czas mam tą samą wartość sadzy i błędy.


Ktoś miał taki problem??


https://ibb.co/8DZcrM7

https://ibb.co/N7pmy4X

https://ibb.co/m9SHrgM

https://ibb.co/qnQnxv5

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Doładowanie masz dziwne ( ciśnie ) , za małe. Czy te odczyty robiłeś w czasie wypalania DPF?.


Jakie masz ECU silnika.

Tą informację uzyskasz po połączeniu się aplikacji BTool z autem.

Tu masz stronę do odczytywania błędów . Na podstawie swojego numeru ECU silnika wklej objaśnienia tych wszystkich błędów....

https://bmwfault.codes/


Profilaktycznie wymień gumowe węże , które wchodzą z filtra DPF do wymionego przez ciebie czujnika różnicy ciśnień. Ja osobiście wymieniłem je na przewody paliwowe o wewnętrznej średnicy 7mm.

Takie cyrki może powodować również słaby styk w kości czujnika lub jest problem z przewodami elektrycznymi.

Jakie masz ciśnienie wsteczne na wyłączonym silniku ( na zapłonie ) ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.