Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z bmw e91 320d. Silnik m47n2 163km. Problem polega na tym iż gdy przegonię autko parę razy do odciny to najpierw parę razy szarpnie przy około 4k obr a potem straci sterowanie nastawnika. Nastawnik turbo ustawi się w jednej pozycji i tak zostanie błąd tylko ciśnienie doładowania. Jestem w stanie ruszać nastawnikiem ( geometria) beż oporu. Gaszenie auta i odpalanie nie pomaga. Nastawnik zaczyna działać jak wypne kostkę i podepnę lub zostawię auto na parę godzin. Turbina mitsubishi.
Opublikowano

W nastawniku masz kondensatory, które trzeba zmienic nastawnik jest elektroniczny regeneracja nastawnika około 150 pln.


Finalnie ci padnie calkiem nastawnik będzie ci wlaczal doladowanie przy 3000 obrotów wylaczal az nagle calkiem doladowanie wyłączy i nie bedzie wcale doladowania.


2.0d po odcięciu turbiny ma jakies 90 koni i ledwo co sie rozpędza do 120.

Opublikowano
Dziękuję za konkretną odpowiedź. Zamawiam nastawnik i wymieniam. :) Czy te regenerowane nastawniki są coś warte? Czy tylko nowy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.