Skocz do zawartości

320d M47N2 co sprawdzić przed wyjazdem


jacky1990

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


Niedługo jadę w daleką trasę (3000 km we dwie strony). Zrobiłem mały przegląd samochodu i co zauważyłem:


1) Lekkie zapocenia przy rurce olejowej turbiny (ale oleju auto prawie nie bierze: 0,4 litra na 10000 km)

2) Bardzo delikatne zapocenie z przodu miski olejowej

3) Oleju było 3/4, dolatałem i teraz jest jakby górny zakres max (czy może się coś stać, że jest za dużo oleju???)

4) Płyn chłodniczy na minimum i tak wole zostawić bo wiem, że wtedy ciśnienie w układzie mniejsze

5) Skrzynia biegów czasami szarpnie z 1 na 2, czasami też z 4 na 5, ale konwerter nie pływa i ogólnie przy mocnym ciśnięciu nie szarpie

6) Niski zasięg pilota (mam dwa kluczyki i z dwóch jest słaby zasięg)


Czy mogę jechać takim autem? Co jeszcze warto sprawdzić? Światła działają, opony napompowane.



Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zapoceń, jak nie zrobisz to trudno. Nic mu nie będzie.

Nie kumam czemu nie dolewasz płynu chłodzącego i co to ma do ciśnienia. Jak ma prawidłowo działać to ma być między MIN a MAX i tyle.

Co do kluczyków to jak działa zamek to w razie awarii pilotów zawsze nim możesz otworzyć. Gorzej jak masz zamek zepsuty. Problemem pewnoe będzie sam moduł. Zajrzyj czy same wtyczki nie są zaśniedziałe od wilgoci.

Ja bym jechał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.