Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Niedługo jadę w daleką trasę (3000 km we dwie strony). Zrobiłem mały przegląd samochodu i co zauważyłem:


1) Lekkie zapocenia przy rurce olejowej turbiny (ale oleju auto prawie nie bierze: 0,4 litra na 10000 km)

2) Bardzo delikatne zapocenie z przodu miski olejowej

3) Oleju było 3/4, dolatałem i teraz jest jakby górny zakres max (czy może się coś stać, że jest za dużo oleju???)

4) Płyn chłodniczy na minimum i tak wole zostawić bo wiem, że wtedy ciśnienie w układzie mniejsze

5) Skrzynia biegów czasami szarpnie z 1 na 2, czasami też z 4 na 5, ale konwerter nie pływa i ogólnie przy mocnym ciśnięciu nie szarpie

6) Niski zasięg pilota (mam dwa kluczyki i z dwóch jest słaby zasięg)


Czy mogę jechać takim autem? Co jeszcze warto sprawdzić? Światła działają, opony napompowane.



Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapoceń, jak nie zrobisz to trudno. Nic mu nie będzie.

Nie kumam czemu nie dolewasz płynu chłodzącego i co to ma do ciśnienia. Jak ma prawidłowo działać to ma być między MIN a MAX i tyle.

Co do kluczyków to jak działa zamek to w razie awarii pilotów zawsze nim możesz otworzyć. Gorzej jak masz zamek zepsuty. Problemem pewnoe będzie sam moduł. Zajrzyj czy same wtyczki nie są zaśniedziałe od wilgoci.

Ja bym jechał :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.