Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie może ktoś przerabiał temat .brak zasilania ze sterownika 5V na drugi potencjometr na wtyczce gazu pin 2 i 3 , wiązka sprawdzona kable całe. Inpa pokazuje tylko pedal gazu by sprawdzić okablowaniei nie wiem gdzie szukać dalej czy to od tempomatu czy od przepustnicy idzie drugi sygnał. Na desce świeci check i EML dodam że ładnie zapala ale nie wkręca się na obroty tak do 1500 tylko
Opublikowano
Dzięki za info tak myślałem że sterownik tylko jestem bardziej mechanikiem i w kompach nie grzebałem wiem na którym pinie nie ma zasilania ale nawet u nasnie ma komu tego dać do zrobienia będę coś kombinował . Jeszcze raz dzięki za pomoc
Opublikowano
Sprawdź i jeśli naprawdę tam niema zasilania to sam to wymienisz a jak nie to wyślij sterownik do global moto wawa ja zawsze u nich sterowniki naprawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Problem rozwiązany- sterownik uszkodzony brak przejścia na układzie scalonym - używany sterownik plus robota elektronika (klonowanie systemu)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
I tak dokładnie jest zrobione po klonie nie chciał chodzić zrobiony jest soft z końcówką 500 bo są trzy możliwe (podobno)sterownik MS 45 .0 , 5WK93018 I teraz jest ok auto jeździ I się testuje zobaczymy, jak będzie źle to dalej będziemy kombinować , problem z pedałem gazu rozwiązany teraz adaptacje jak będzie potrzeba to wrzucę screeny z inpy ale tak za miesiąc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.