Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, zamierzam kupić BMW f10, trafiła mi się sztuka 528i z silnikiem n20. Auto w 2015 roku ściągnięte z USA po małej kolizji. Piszę do was z prośbą o wyrażenie własnej opinii ponieważ auto z 2012 roku, przebieg 210 000 , właściciel w styczniu wymienił valvetronic i pompe oleju na co posiada faktury. Niestety nic nie wiadomo o rozrządzie, jest to drugi właściciel w kraju, on rozrządu nie robił. Czy zrobił to poprzedni? Też nie wiadomo. Zostaje wykupienie historii auta z USA i sprawdzenie jakie tam były naprawy. Czy może były jakieś akcję serwisowe dla tych silników gdzie te rozrządy były zmieniane? Co wy o tym sądzicie? Może n20 z takim przebiegiem już lepiej odpuścić?
Opublikowano

Cześć,

Ja osobiście bym odradzał taki zakup. Sam miałem taką też ściągniętą z USA rocznik 2012 miała 69000 km jak ją odebrałem. Od razu zmieniłem rozrząd razem z pompą oleju, olej zmieniałem co 10000-12000 km nie pałowany na zimnym a i tak przy 102000 obróciło panewkę. Generalnie to bardzo delikatne silniki a pierwsze wersje w szczególności. Choć czasem trafiają się bezproblemowe ale to raczej rzadkość a remont takiego silnika to będzie koszt 13000 -15000 zł w zależności od rozmiaru uszkodzeń. Jeśli wybierasz benzynę to szukaj starszego silnika 3.0

Opublikowano
Myślisz, że to bez różnicy czy to f10 czy f30 z tym silnikiem? Bo mam na oku jeszcze f30 z 2013 roku z tym silnikiem z przebiegiem 90 000 km. Od dwóch lat w pl, olej zmieniany od początku też co 10-12 000 km, raz tylko prawie 30 000 było bez wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.