Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem ponieważ postanowiłem polutować ścieżki na klapie gaszącej podłączyłem z klapy poleciał siwy dym i od tej pory auto nie odpala wcześniej jeździłem z odpieta wtyczka od klapy. Zauważyłem że dwa razy przepaliło mi bezpiecznik 20A pod maską za trzecim razem wsadziłem 25A bezpiecznika nie spaliło a auto dalej nie odpala błędy jakie pokazuje to:


43e2 throttle valve actuator Control

41a2 air charge pressure controller Control

4390 boost temperature sensor signal

3EC0 Camshaft sensor signal

4351 rail pressure Valve Control

4321 amount Control Valve Control


Gdzie szukać przyczyny ewentualnie zwracia ?


Na plaka auto odpala ale po chwili gaśnie nie reaguje na gaz.

Opublikowano

Albo coś spaliłeś ,albo nadal masz zwarcie ,tam gdzie naprawiałeś wiązkę.

Zacznij od wyeliminowania błędów

3EC0 Camshaft sensor signal

4351 rail pressure Valve Control

to silnik zacznie odpalać.

Opublikowano
Albo coś spaliłeś ,albo nadal masz zwarcie ,tam gdzie naprawiałeś wiązkę.

Zacznij od wyeliminowania błędów

3EC0 Camshaft sensor signal

4351 rail pressure Valve Control

to silnik zacznie odpalać.

 


Dziwne jest to że to są błędy czujników a najlepsze jest to że wtyczki mają napięcie oraz czujniki działają.

Opublikowano

Skoro pali odpowiedni bezpiecznik 20A to nadal jest problem ze zwarcie. Multimetr w rękę i szukaj.

Poodpinaj wszystkie czujniki których dotyczą błędy i sprawdź czy błędy są te same czy inne

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spaliłeś coś dalej. Nie napisałeś za dużo o silniku ani roczniku, ale to standard. Przyjąłem, że masz M47 po 2006. Na początek spaliłeś bezliecznik F01 pod maską. Zmieniłeś bezpiecznik na większy, więc poszło dalej. Bezpiecznik F01 odpowiada za te wszystkie urządzenia, których masz błędy.

Boost pressure adjuster

Hall-effect sensor,camshaft

Rail pressure control valve

Throttle valve

Volume control valve

Za bezpiecznikiem F01 jest przekażnik k2003a. Znajduje się w tym samym miejscu co bezpiecznik F01 tylko bardziej w stronę błotnika . Przekaźnik jest zasilany z bezpieczników z tyłu auta F91 100A, ale on raczej jest git, skoro piszesz, że napięcie masz na wtyczkach, czyli bezpiecznik F01 też jest ok.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.