Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka od pewnego czasu w moim 335D po podłączeniu kompa pokazują mi się dwa błędy 46D7 ( na necie czytałem że to może być coś związanego z elektrozaworami ) błędu tego nie można usunąć bo ciągle powraca i błąd 4141 od klapek kolektora który można skasować, dodam tylko że kolektor został dawno temu zaślepiony i dopiero teraz pokazało mi go po raz pierwszy kilka km temu. Komputer w aucie nie wyłapuje żadnych błędów auto też jeździ normalnie. Miał ktoś może taki przypadek u siebie i mógłby podpowiedzieć czym to może być spowodowane?
Opublikowano
Ja te klapki usuwałem ponad rok temu, możliwe jest żeby dopiero teraz pojawiały się te błędy w komputerze? Jeszcze jutro zadzwonię do swojego mechanika bo coś mi się kojarzy że te klapki były wykodowane po ich usunięciu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogólnie to oba te błędy są związane z układem podciśnienia, trzeba sprawdzić czy układ jest szczelny. Po ok. 10 latach niektóre rurki podciśnienia mają już dość i komputer nie jest w stanie zidentyfikować czy jest problem z komponentem czy z jego zasilaniem w podciśnienie.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.