Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam e91 122 km. W styczniu zmieniłem olej z LN top tec 5w40 na ravenol 0w40. Wcześniej auto 10kkm i oleju nie dolałem. Teraz przez pierwsze 3 tysiące również.. Teraz przez ostatnie 2 tysiące 700 ml... Trochę dużo żadne auto mi tyle nie paliło.. Początkowo obstawiałem czujnik poziomu oleju bo olej na bagneciena środku.. Lecz dolałem 200 i na jakiś czas spokój później samo wyjevue bagnetu oraz włożenie dawało parę dni spokoju ( 70 km minimum auto robi dziennie) później dolewka 500 ml i spokój na ponad tysiąc... Teraz olej powyżej połowy a ikonka po jeździe zapaliła sie.. Auto nie dymi... Jie puszcza bąków.. Turbo suche odma wymieniona wycieków nie widać... Ma moc o ile można mówić o mocy w e91 122 km.. Wrócić na lm5w40? I płukanie zrobić??
Opublikowano
Sprawdziłem stan oleju trochę poniżej środka. Dolałem 200 ml praktycznie max. Tylko sprawdziłem na zimnym. Teraz pytanie w instrukcji jest że na ciepłym czyli na zimnym pokazuje mniej czy więcej?? Olej po wyciągnięciu bagnetu śmierdzi taka spalenizną czy tak powinno być??
Opublikowano
Słyszał kolega o rozszerzalności cieplnej?? Jeśli w instrukcji jest sprawdzanie oleju na ciepłym to sprawdzamy na ciepłym. Jako przykład w 3.0 d przy 8 litrach oleju które wchodzi róźnica na bagnecie na ciepłym i zimnym oleju jest spora. Na ciepłym jest go więcej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.