Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciałbym prosić Was o pomoc

Posiadam E91 z silnikiem M47D20 163km. Auto ma wycięty DPF oraz jest po chipie.

Bmw po odpaleniu ma pełną moc, lecz po mocniejszym przegazowaniu/przeciągnięciu biegu ją traci. Zazwyczaj dzieje się to powyżej 2500rpm, czuć wtedy przydławienie. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu odzyskuje ją, ale tylko na chwilę. Zauważyłem, że dopóki się nie rozgrzeje jest bardziej dynamiczny i ciągnie lepiej z dołu.

Błędy jakie posiada to błąd czujnika poziomu oleju oraz dodatkowej pompy wody.


Posiadam screeny logów (trzeci bieg przy wciśnięciu do dechy). Można na nich zauważyć, że w momencie "przydławienia" znacznie obniża się dawka wtrysku ( z 70mg na 57mg) równorzędnie ze spadkiem rzeczywistego ciśnienia doładowania. Od tego momentu samochód nie jest w stanie już osiągnąć dawki wtrysku wyższej niż 59 mg (sprawdzałem przy różnych biegach/prędkościach). Po ponownym odpaleniu dawka 70mg powraca i autko ciągnie niesamowicie, ale po chwili ecu znowu ją obniża.

Wczoraj wymieniłem sondę lambda z myślą, że może ona jest winowajcą, zrobiłem reset jej w Ista i niestety bez żadnych zmian. Nadal to samo. Turbosprężarka regenerowana miesiąc temu, gdyż miała straszne luzy na wirniku (przed regeneracją działo się to samo). Na screenach widać również, że przepływomierz w pewnym momencie podaje więcej powietrza niż powinien, ale nie wiem czy to może mieć na to jakiś wpływ.

Obawiam się, że mogli mi coś źle wpisać przy programie i cały soft jest winowajcą (najpierw wycinałem DPF, rok później robiłem chip)


Miał ktoś z Was może taką sytuację?


208547476-532285891452078-2714508514320152501-n.jpg

208574165-502946594341981-2131368942102931694-n.jpg

208472143-1251797985278907-1829962805054512205-n.jpg

206077214-935838210325707-7218804034395450540-n.jpg

210700066-838834910071757-2593631321250475318-n.jpg

204262805-399666588126154-910575010299233314-n.jpg

Opublikowano
W e90 miałem podobną historię,pojechałem na hamownię w celu podniesienia mocy i lipa silnik ciągnął do pewnego momentu i zaraz krzywa spadała i tyle zaczeło się poszukiwanie usterki ,do wymiany poszedł zawór ciśnienia w kolektorze ten od strony ściany grodziowej no i bardziej kosztowna część , przepływomierz po tej operacji silnik wstawał do samego końca mapę panowie zrobili na 190/440 oczywiście dpf+programowo,klapy,egr wszystko off
Opublikowano

Zawór ciśnienia w sensie chodzi o czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze, tak ?

Tej rzeczy właśnie jeszcze nie wymieniłem, a może ona jest winowajcą.

A miałeś jakieś błędy dotyczące tego czujnika lub przepływomierza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.