Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam od jakiegoś czasu problem z gwałtownymi skokami obrotów na postoju np. w korku. Objawy są wyłącznie na dobrze rozgrzanym silniku. Walczę z tym od wielu tygodni. Ostatnio samochód przeszedł szereg różnych napraw i wymian w specjalistycznym serwisie BMW Vanos Auto w Waszawie. Wymienione zostały: uszczelniacze zaworów, klapki disa, cały rozrząd, zespoły regulacyjne wałków rozrządu i jakieś uszczelki wałków rozrządu (były aluminiowe zostały wymienione na poliuretanowe, tak podobno zaleca BMW). Wszystkie te naprawy sprawiły, ze silnik pracuje dużo stabilniej, a samochód jeździ o wiele lepiej. Wszystkie te naprawy łącznie z częściami i niezbędnymi materiałami kosztowały 13500pln. Po naprawach mechanicznych samochód został zaprowadzony do serwisu BRC na pełen przegląd i regulacje instalacji gazowej. Niestety podstawowy objaw czyli szarpanie samochodem gdy stoi nadal występują. Nie świeci się check engine (przed naprawami się zapalał). Objawy są zarówno na benzynie i na gazie. Mechanik twierdzi, że sprawdzał czy nie problemu ze świecami, cewkami zapłonowymi itp. Czyścił sondę lambda (jak wypadł jej błąd). Ktoś może miał podobne problemy i sobie poradził. Sporo kasy włożyłem w to auto i chciałbym doprowadzić sprawę do końca. W trakcie jazdy żadnych niepokojących objawów. Jeździ jak nowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.