Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka.

Mam pewien problem z zbieżnością w F26 X4. Samochód posiadam od nowości, nie był bity itp. Pakiet M, fabryczne zawieszenie sportowe (sztywniejsze), rozmiar kół 19" 245/45/19 na 275/40/19 RoF

W zeszłym roku dałem samochód do słynnego diagnosty z Gliwic i podczas ustawiania zbieżności powiedział że trzeba wymienić lewą zwrotnicę -30, bo kąt pochylenia nie jest regulowany.

zbie-no-2020.jpg

Po roku byłem dw ASO w Gliwicach, żeby wycenić wymianę tej zwrotnicy, ale oni powiedzieli że jest wszystko OK i że nie widzą problemu aby tą zwrotnicę wymieniać. Jedyny jaki problem stwierdzili to z tyłu, gdzie w poprzednim roku tamten diagnosta regulował tył.

zbie-no-2021.jpg


Teraz przymierzam się do wymiany opon, bo zobaczyłem że jeździ na łysej lewej oponie. Opona jest cała zjechana po zewnętrznej stronie. Ale żeby wymienić dobrze coś w tym kierunku zrobić.


Ktoś coś doradzi?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Po jakim przebiegu zdarło Ci tą oponę? Faktycznie w f26 są 2 rodzaje zwrotnic bez regulacji i z regulacją kąta. Tu masz nr OEM tych zwrotnic 31216855953 i 31216857413 - z korektą
Opublikowano
To ciekawe ponieważ u mnie tak samo miałem zjechana opone od zewnętrznej strony, w moim przypadku mowa o przednim lewym kole. Tak jak i w Twoim przypadku kąt pochylenia koła był także przestawiony.
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.