Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dziwny problem z dławieniem silnika, Gdy prubuje dodac gazu gwałtownie to silnik sie dusi i czasami strzela delikatnie w filter. Dziwne jest to ze przepływomierz jest sprawny i sonda tez . Mam gaz drugiej generacji i sprawdzałem sonde u gazownika bo gaz współpracuje z sondą . Przepływomierz też jest raczej sprawny bo po odpieciu go silnik od razu reaguje. gdy ruszam klapką w przepływce to silniik tez reaguje czyli wygląda na sprawny . Przewody w dolocie są całe i szczelne wszystkie węże są na miejscu .

Czy jest mozliwosc ze to jakis zawór zwrotny na listwie wtryskowej ???? Albo co to może byc ?????

 

 

 

a i zapomniałem pompa paliwa jest też sprawna wymieniłem nie dawno temu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

Podpinam się do tematu.

 

U mnie podczas jazdy na gazie strzeliło w kolektor (poprzednio strzelało tylko podczas odpalania) i spadła guma od odmy (chyba tak to się nazywa). Założyłem ją i jest problem. Na gazie ciągle strzela, a jak dam mu tylko benzynę to jakoś dziwnie pierdzi, słychać tak jakby małe strzały w wydech, trzęsie silnikiem i powoli wchodzi na obroty.

Dzieje się tak jak wciskam gwałtownie pedał gazu.

Jak wciskam go powoli, równomiernie, to wszystko jest ok.

 

Na pierwszym garze licząc od strony chłodnicy pękła mi porcelana na świecy (już ją wymieniłem). Nie wiem czy to się stało podczas jazdy czy podczas odkręcania. Reszta świec ok., iskrzeń na cewkach nie widać.

 

PS.

Najlepsze jest to, że w zeszłym tygodniu byłem w serwisie i dałem namówić się na podłączenie pod kompa (także po wystrzale, ale podczas odpalania - wspomniana guma od odmy) i okazało się, że nie mogą stwierdzić, która cewka jest walnięta. Powiedzieli mi, że komputer pokazuje komunikat, jeśli cewka jest całkowicie uszkodzona (czyli nie działa). Wszystko fajnie tylko tyle, że takie uszkodzenie to mogę sam stwierdzić i miałbym 100zł w kieszeni.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Byłem w firmie Jetronik we Wrocławiu na diagnostyce silnika.

Okazało się, że jedna cewka jest do wymiany.

 

Dostałem wykres dotyczący pracy układu zapłonowego za który niestety musiałem zapłacić 250zł.

 

Ogólnie jestem zadowolony z usługi - gostek pokazał mi palcem, która cewka do wymiany i po jej wymianie wszystko wróciło do normy.

 

Po wymianie cewki mogę śmiało stwierdzić, że jeśli auto zaczyna strzelać przy odpalaniu to znaczy, że coś w układzie zapłonowym pada. U mnie po jakimś czasie od założenia instalacji tak się zaczęło dziać i z czasem coraz częściej miałem strzały przy odpalaniu. Finał tego był taki, że padła cewka zapłonowa.

 

Teraz zero strzałów przy odpalaniu, a już trochę dni minęło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.