Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z ciśnieniem w oponach, na dokładnym manometrze zegarowym ustawiłem prawidłowe ciśnienie (2.2 przód 2.4 tył - opony zimne). Po zainicjowaniu czujników w idrive komputer pokazuje 2.0 przód 2.2 tył na zimnych, po rozgrzaniu opon podskoczy o 0,1 bara. Na ile dokładne są te czujniki? Olać sprawę i wierzyć w zegarowy manometr czy poddać w wątpliwość jego pomiary? Czy u Was też jest rozbieżność między kompresorem na stacji a czujnikami ciśnienia?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie pokazuje na wyświetlaczu mniej niż napompuje mój dobry gumiarz.

Ale mam blisko orlen, który pompuje równo z czujnikami w aucie...

Opublikowano

W F32 na iDrive ciśnienie i temperaturę pokazuje zaskakująco dobrze. Większe wątpliwości miałbym do manometrów na stacjach, czy wiecznie ciepanym po ziemii u oponiarza.

Ja mam jeszcze z czasów rajdówki miernik ciśnienia i temperatury opon z opcją logów za prawie 2k pln - on ma do .01bar dokładność ale zaokrąglając czujniki OEM w kołach 0.1-0.2 odstają od niego, ale nie ma reguły. Nie martwiłbym się taką dewiacją i ustawiał na to co widzisz na iDrive. Napompujesz w 16st.C, zrobisz trasę w 30st na autostradzie i z 2.6 szybciutko bez hamowań masz 3.2…

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.