Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Właśnie dowiedziałem się, że 535i z 2011 (i podobne lata) może mieć manualną skrzynię biegów. Podoba mi się pomysł zdobycia jednego z nich i uczynienia go moim kolejnym samochodem projektowym. Wydaje się, że N55 ma wystarczające możliwości w standardowym turbo do mojego stylu.


Na jakie strony trafiają ludzie w poszukiwaniu części do modyfikacji, forów dyskusyjnych itp.? Pochodzę ze świata audi, więc cała ta rozmowa JB4+MHD jest zupełnie nowa. Szukam miejsca do przeczytania wszystkich podstaw i miejsca na zakupy i zbudowanie listy modów.


Jakie są typowe problemy lub kosztowna konserwacja, które mają te samochody F10? Na pewno kupiłbym taki, który ma ponad 75 tys. mil, może 100 tys.


Dzięki!Tweakbox Appvalley https://vlc.onl

Edytowane przez BarateGites
Opublikowano
Wydaje się, że N55 ma wystarczające możliwości w standardowym turbo do mojego stylu.

 

Jeżeli tak uważasz to nie potrzebujesz żadnych części. Żadnego dodatkowego złomu. Program silnika, skrzyni i tyle.

peace & love
Opublikowano

W tych silnikach nie trzeba wiele by uzyskać fajne i bezpieczne przyrosty mocy.

ALE przed jakąkolwiek modyfikacją sprawdź

-czy nie masz żadbnych wycieków

-jedź na hamownie

-wymień świece


Dużo o tym jest na forach e90post ,f10post ,n54tech

Co do MHD+Jb4 ,potrzebujesz jedynie tego pierwszego.

MHD to aplikacja na telefon z którą za pomocą specjalnego adaptera(ja kupiłem na 55parts) łączysz się z samochodem i jego sterownikiem. I za pomocą tej aplikacji możesz wgrywać programy do swojego silnika.

Programy MHD są bezpieczne bo nie ma w nich jakiś satańskich mocy i są pisane pod fabryczny samochód. Tak więc jak masz hybrydowe turbo to lepiej jechać do tuner'a

Programy to: Stage 1(360hp) ,Stage 1+(rekomendowany intercooler) ,Stage 2(rekomendowany Downpipe) i Stage 2+(rekomendowany Downpipe + intercooler)

Modyfikacji jakich potrzebujesz to jedynie downpipe + intercooler. Reszta modów to już sztuka dla sztuki i nie dadzą Ci takich profitów jak dwa które wymieniłem.

Co do instalacji to odwiedź Youtube i tam znajdziesz jak i co trzeba zrobić.

Cena nie jest niska ,ale jak najbardziej warto. Jeżdzę na MHD 2 rok na e92 i miesiąc w F13 bezawaryjnie. Po za programami które są świetnie napisane ,możesz:

-ustawić sobie obroty silnika na jałowym biegu.

-wyłączyć klapkę wydechu

-Popcorn z wydechu w różnych ustawieniach

-Wyłączyć "zimny start"

-usunąć błędy po instalacji downpipe

-włączyć "ryk silnika" po odpaleniu auta.

-usunąć limiter na 250 km/h

-przestawić pedał gazu na bardziej liniowy.

-ustawić pompę wody by pracowała na najwyższych obrotach.

-i monitorować pracę podzespołów(to wymaga dopłaty) takich jak: temp wody ,afr ,lambdy ,hpfp ,spalanie stukowe ,doładowanie turbo.


To najlepszy i najbardziej popularny mod w Stanach, jak najbardziej polecam.

Jakie są typowe problemy lub kosztowna konserwacja, które mają te samochody F10? Na pewno kupiłbym taki, który ma ponad 75 tys. mil, może 100 tys.

 

Wtryski i pompa wysokiego ciśnienia ,są to awarie rzadkie ale potrafią wydoić z właściciela 10k zł.Przebieg nie ma nic do tego bo te awarie zdarzają się przy właśnie ok.100tyś km. Po za tym szybko kończą się świece i cewki. Ale generalnie silnik jest dobry i jeśli ktoś wcześniej o niego dbał to przejedzie jeszcze sporo km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.