Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! mam skromne pytanie , może akurat ktoś ma pojęcie na ten temat , mianowicie chciałbym wymienić skrzynię GA6HP26Z w moim bmw e61 525d 177km 2006 , również na skrzynię GA6HP26Z aczkolwiek z bmw 535d wersja przed lift 272km , i tutaj pytanie , czy da się to fizycznie zmontować , i jak to będzie wyglądało od strony elektronicznej , koniecznie będzie grzebanie w sterownikach ? modułach ? komputerze itp , za jakiekolwiek podpowiedzi z góry dziękuje :D
Opublikowano
Cześć, przy takiej wymianie musisz patrzeć na numery STOECKL czyli to co masz na skrzyni na tabliczce znamionowej wybite.. Ja zmieniałem skrzynie prawie rok temu na używkę właśnie i moja skrzynia miała numer stoeckl bodajze 010120, a zakupiłem skrzynie która miała 0101- i dwie ostatnie cyfry nie pamiętam jakie ale były inne niż 20. Elektronicznie wszystko bangla, olejem nowym zalałem bez żadnej adaptacji i jeżdżę. A mechanicznie musiałem zmienić te łapę co wychodzi ze skrzyni i mocuje sie do niej łącznik elastyczny wału, w tej drugiej skrzyni te tulejki miały za ciasne otwory i nie chciał łącznik w nie wejść, no i ten wybierak co jest do niego linka przymocowana. W mojej skrzyni było to inaczej zrobione niż w tej używce. Też mam 535d 2004r. U mnie ryzyko sie opłaciło bo narazie skrzynia siedzi cicho a zrobiłem juz na niej z 13k km. A tak z ciekawosci, co sie z Twoja dzieje?
Opublikowano
Moja e61 przeskoczyła już 320tys przebiegu , od ostatnich 10tys coraz bardziej szarpie przy zmianie biegów , głównie z 2 na 3 albo z 3 na 2 , czasami mam wrażenie że jak wciskam gaz to skrzynia zostaje gdzieś za mną na drodze :D plus uczucie ślizgającego się sprzęgła przy dodawaniu gazu i falujące obroty , także ogólnie nic dobrego , ogólnie rzecz biorąc nie opłaca się chyba inwestować w nowe części i tak zastanawiałem się nad tą skrzynią z 535d z racji tego że gdzieś w innym poście wyczytałem że pasuje jak ulał , poza elektroniką :D
Opublikowano
Myślę że prędzej znalazłbyś dobrą skrzynię z 2.5. Teoretycznie jest mniejsza szansa że taki samochód nie dostawał w palnik niż takie 535d. Ja wynajdywałem fajne skrzynie od 3.0, z udokumentowanym 180 tys z anglika, ale do mnie musi być od 535. Jakbyś miał skrzynię od 2.5 i numery stoeckl sie w miare zgadzaly to masz tylko p&p, może tylko byś musiał przekręcić jakiś element mechaniczny
Opublikowano
No cóż, zbyt często swoją Beatą nie jeżdzę więc mam trochę czasu do namysłu ,poszukam może akurat się uda , bo do tej pory nie namierzyłem żadnej z 2.5(wartej uwagi) , ale dzięki za wskazówki , na pewno się przydadzą :8) i tak się składa że w tej z 535d jest STUECKL 010120 , ale muszę zajrzeć pod swoją :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.