Skocz do zawartości

Falujące obroty


Natalia1997

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam BMW e90 n43 2010rok

Mam problem z falującymi obrotami głównie na biegu jałowym i na rozgrzanym silniku.

Obroty czasami spadają na 500 później wracają na 600 jak spadną czuć drgania auta.

Podczas jednostajnej jazdy przy mniejszej prędkości czuć delikatne szarpnięcia. Na ssaniu tez tez delikatnie falują.

Przy rozgrzanym silniku na włączonej klimatyzacji tez czuć delikatne wibracje.

Check się nie swieci.

Dodam ze świece, wtryski i cewki nowe.

Kompresja była mierzona elektromechanik powiedział mi ze jest tak jak być powinno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdzil logi .

Kiedy wtryski zmieniane byly jaki masz index?

Ktos robil update sterownika?

Kodowal wtyski?

Byly opilki przed wymiana?

Cisnie pompy sprawdzone?

Z jakiego powodu byly zmieniane wtryski?

Lancuch?

Ile cisnienia maja cylindry masz wykres z pomiaru?

Moze podjedz do kogos kto ogarnia BMW bo niestety ten silnik wymaga szczegolnej troski

Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdzil logi .

Kiedy wtryski zmieniane byly jaki masz index?

Ktos robil update sterownika?

Kodowal wtyski?

Byly opilki przed wymiana?

Cisnie pompy sprawdzone?

Z jakiego powodu byly zmieniane wtryski?

Lancuch?

Ile cisnienia maja cylindry masz wykres z pomiaru?

Moze podjedz do kogos kto ogarnia BMW bo niestety ten silnik wymaga szczegolnej troski

 

Wtryski były wymieniane bo jeden lał jakoś tydzień temu ale przed wymiana było to samo , rozrząd ,vanosy ,panewki wymienione. samochód jest robiony tylko u jednego mechanika który zajmuje się tylko BMW, sonda NOX nowa, katalizator tez, nie ma żadnych błędów, byłam z tym u mechanika wymienił świece, cewki wgrał nowy soft i jakiś dużych zmian nie ma ;) jeszcze filtr w baku wymieniali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze grubo poszlo ja bym sie wstydzil oddac auto klijentowi bo to wszystko wyglada na jakies 12 tys zlotych lekko a auto dalej kicha i na dodatek specjalista od BMW super.

Panewki wymienil?Motor byl zatarty czy cos z cisnieniem oleju sie dzialo?

.Pytanko gniazda zaworowe byly czyszczone?

Edytowane przez jazdaprzemo
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze grubo poszlo ja bym sie wstydzil oddac auto klijentowi bo to wszystko wyglada na jakies 12 tys zlotych lekko a auto dalej kicha i na dodatek specjalista od BMW super

.Pytanko gniazda zaworowe byly czyszczone?

 

Na same panewki poszło 11 tysięcy ;)

Rozrząd z Vanosami 6 tys

W samochód jest włożone ponad 40 tys zł :)


Nic mi o czyszczeniu nie wiadomo wiec pewnie nie ;)

Jestem kobietą wiec trudnych pytań proszę nie zadawać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co to czemu nie poszlo do serwisu nowy silnik wyszedl by taniej i z gwarancja.

Podaj mi ostatnie 7 cyfr vin jesli mozesz na PW cos sprawdze .

A to ze jestes kobieta to nie zmienia faktu ze za te pieniadze auto powinno byc igla

Wiesz co pytasz wiec odpowiadam i pytania musza padac

Dalej troche nie rozumiem dlaczego az tyle bylo robione jaka przyczyna a mozesz powiedziec u kogo bylo to robione swiat jest maly

Edytowane przez jazdaprzemo
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik dla klijenta nowka 38 tys zl.Kosztuje wiec nic nie powiem po prostu cos tu nie tak jest jak dla mnie.

Drugie BMW z innym motorem tez bylo by tansze.

Ja osobiscie nie nawidze n43 po prostu zawsze cos wyskoczy

Najgorsze ze teraz i tak wszystko by trzeba bylo sprawdzac od nowa po kims a to juz czas i pelna glowa

Anglik byl by spokojnie do 10 tys .Sprawdzic motor jak sie da i wszystkie graty przewalic po klopocie najtansza wersja.

A co na to mechanik wie ze taki problem i co gdzie gwarancja ja bym nie zaplacil ani centa

Edytowane przez jazdaprzemo
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co to czemu nie poszlo do serwisu nowy silnik wyszedl by taniej i z gwarancja.

Podaj mi ostatnie 7 cyfr vin jesli mozesz na PW cos sprawdze .

A to ze jestes kobieta to nie zmienia faktu ze za te pieniadze auto powinno byc igla

Wiesz co pytasz wiec odpowiadam i pytania musza padac

Dalej troche nie rozumiem dlaczego az tyle bylo robione jaka przyczyna a mozesz powiedziec u kogo bylo to robione swiat jest maly

 

Nie No nie mam żadnych pretensji o pytania ;) ogólnie rozrząd się posypał zaraz po kupnie zrobili rozrząd i okazało się ze jeszcze jest panewka do robienia bo zaczęła stukać i tak to się zaczęło ;) później pompa oleju i cała reszta ;)

Było robione w województwie wielkopolskim w Pile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tam niestety nie znam nikogo.

Ja bym do goscia codziennie jezdzil az by mial dosc.

Druga sprawda podjedz do serwisu BMW oddaj auto na diagnostyke tylko

koszt nie powinien przekroczyc max 950zl. A sprawdza wszystko i bedzie papierek .

Musisz byc bardzo spokojna kobieta w takim razie .Bo zazwyczaj plec piekna nie chetnie wydaje na cos zepsutego pieniazki :D

Co z gwarancja od warsztatu ?

Mysle ze bez serwisu BMW lub innego warsztatu nic nie pojdzie do przodu.

Wkazdym badz razie zapytaj o kanal dolotowy czy byl czyszczony i jak? .Ciekawe co powiedza

Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tam niestety nie znam nikogo.

Ja bym do goscia codziennie jezdzil az by mial dosc.

Druga sprawda podjedz do serwisu BMW oddaj auto na diagnostyke tylko koszt nie powinien przekroczyc max 950zl. A sprawdza wszystko i bedzie papierek .

Musisz byc bardzo spokojna kobieta w takim razie .Bo zazwyczaj plec piekna nie chetnie wydaje na cos zepsutego pieniazki :D

Co z gwarancja od warsztatu ?

Ogólnie przy ostatniej wizycie nie wziął wcale pieniążków kazał pojeździć i zobaczyć jak kto będzie ;)

Auto już było 2 razy na gwarancji wiec naprawili swój błąd wtedy ;) właśnie ze spokojem u mnie ciężko przez ten samochód i oni już o tym wiedza ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tam niestety nie znam nikogo.

Ja bym do goscia codziennie jezdzil az by mial dosc.

Druga sprawda podjedz do serwisu BMW oddaj auto na diagnostyke tylko

koszt nie powinien przekroczyc max 950zl. A sprawdza wszystko i bedzie papierek .

Musisz byc bardzo spokojna kobieta w takim razie .Bo zazwyczaj plec piekna nie chetnie wydaje na cos zepsutego pieniazki :D

Co z gwarancja od warsztatu ?

Mysle ze bez serwisu BMW lub innego warsztatu nic nie pojdzie do przodu.

Wkazdym badz razie zapytaj o kanal dolotowy czy byl czyszczony i jak? .Ciekawe co powiedza

Okey zapytam :) byłam dzisiaj w innym warsztacie porozmawiać powiedzieli ze im to wyglada na wypadanie zapłonu i zaczęliby od sprawdzenia przewodów i wyczyszczenia przepustnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jedz juz do tego warsztatu drugi raz naprawde :D

Zadzwon so serwisu BMW zapytaj ile diagnostyka i oddaj je speclista niech dobrze zdjagnozuja tylko nie mow ze tyle bylo robione po prostu z autem sie cos dzieje prosze sprawdzic i juz .

Dostaniesz papierki na wszystko i konkretna odpowiedz co jest nie tak .Lepiej czasem wydac wiecej niz tracic czas i pieniazki a dostac gdybanie i zepsute auto .

w kazdym badz razie ja bym sie wstydzil oddac auto z ktorym jest cos nie tak.Pozdrawiam

Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.