Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

jeśli pytanie pada w nieodpowiednim miejscu, przepraszam i proszę moderację o przeniesienie.


Mam problem do rozwiązania:

Auto po kolizji, dostało lekko podwoziem i skrzywiło mocowanie silnika od wspomagania.

Po wyprostowaniu mocowania i silnika- wspomaganie piszczało i ciężko chodziło, zdemontowałem ten silniczek - wszystkie zęby są ok zarówno na silniku jak i wewnątrz maglownicy, ale pasek jest przemielony.

Czy wystarczy wymiana tego paska? Czy trzeba go jakoś specjalnie ustawiać a może ustawi się samoczynnie w pozycji "0"?


z góry dziękuję za wszystkie merytoryczne wskazówki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.