Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z bmw e92 335d a mianowicie przy Kick down obroty idą na maksa a dopiero po chwili skrzynia przekazuje moment na koła, raczej się nie ślizga bo wtedy czuć wciśnięcie w fotel, mechatronika po wymianie tłoczków oleju 6hp26 samochód jest po chipie, przy normalnej jeździe wzorowo zmienia biegi, po wymianie oleju zrobiłem adaptacje skrzyni ale nie wiem. Czy poprawnie i czy ma ona wpływ na to zachowanie? Nie wiem jak było wcześniej bo niedawno go kupiłem, Pozdrawiam

Opublikowano
Podłączyłem komputer, połączyłem się z skrzynia i zrobiłem adaptacje, wyskoczył komunikat że została przywrócono do ustawień fabrycznych czy coś w tym stylu nie pamiętam, i potem dwie trasy po około 5 km, i następna 150km, przeważnie jechałem delikatnie ale zdążało mi się wciskać gaz w podłogę i wtedy następowała redukcja, przy wyższych biegach tego nie ma tylko z dołu
Opublikowano
A tej trasy to nie można nazwać zbytnio trasą bo to była raczej jazda mieszana, trasy w tym było może tak 60km
Opublikowano
Edit. Sprawdziłem skrzynie manetkami i podczas przełączania jest taka sytuacja jakby bieg wyskakiwał silnik ma maksymalne obroty i dopiero po chwili wrzuci bieg, gdy silnik ma maksymalne obroty i wcisnę hamulec to wtedy spadają
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adaptacje sa dla wierzacych w adaptacje. Takie zachowanie skrzyni wskazuje na jej usterke badz zla mape silnika. Mozna kasowac adaptacje ile sie chce, nic to nie zmieni.
Opublikowano
W tygodniu wykonam adaptacje jak na schemacie bo muszę wymienić podporę wału, czym może być spowodowane takie zachowanie skrzyni? Jeszcze dodam że jak wymieniałem tłoczki w mechatronice to płyta separującą była jak z mechatroniki od 6hp19 ( A063)
Opublikowano
Może to być spowodowane tulejkami uszczelniającymi? Nie wymieniłem ich jedynie, adapter wymieniony z tuljeką w mechatronice tłoczki i płyta separacyjna
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6hp19/6hp26 to te same mechatroniki. Nie wiem co jest zle. Moze byc program za mocny i skrzynia blokuje przekazanie momentu. Na ile masz tam podkrecony silnik?
Opublikowano
Według poprzedniego właściciela to 380 ale będzie raczej 350km, narazie nie będziemy gdybać, w tygodniu wymienię podporę wału bo zaczęła mocno walić zrobię adaptacje tak jak zaleca zf i zobaczymy co będzie bo przed tą adaptacją faktycznie ona tak nie robiła z tego co pamiętam, szarpała przy zmianie biegów i z 1 na 2 nie wiedziała kiedy przełączyć, po wymianie tłoczków problem zniknął ale pojawił się ten
Opublikowano
Edit: podczas jazdy około 60km/h wcisnąłem gaz w podłogę skrzynia próbowała zrobić kick down lecz nie poszło wszystko zgodnie z planem obroty poszły w górę i włączył się tryb awaryjny, zatrzymałem się zgasiłem i odpaliłem samochód, i już nie było trybu awaryjnego, czasami też przeciąga biegi teraz, czy to może być wina elektrozaworów skrzyni? W mechatronice wszystko wymieniłem. Oprócz nich a sterownik raczej nie padł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.