Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, mam problem z pracą silnika N45 w moim BMW E87.

Kiedyś w silniku przeskoczył rozrząd, został założony nowy i od tego czasu auto "dziwnie" pracuje. Wchodzenie na obroty nie jest w 100% płynne i czasem przy schodzeniu z obrotów ma problem z utrzymaniem biegu jałowego i silnik gaśnie.

Robiłem pomiar kompresji jednak na wszystkich cylindrach wyszedł ok. 10 bar czyli wydaje mi się okej.

Na komputerze brak błędów i jedyne co rzuciło mi się w oczy to odczyt kąta vanosa ssącego który wynosił ok. 130 stopni. Czy jest to prawidłowy kąt? Gdzieś czytałem że powinien on wynosić ok. 120 stopni i przekroczenie tej wartości może świadczyć o źle ustawionym rozrządzie.

Zastanawiam się nad kupieniem blokad i ustawieniem go od początku, ma to sens?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.