Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej


Mam takie pytanie. Może ktoś mi pomoże. Mam w 545i seryjny wydech z gruszką do otwierania drugiej strony tłumika końcowego powyżej jakichś tam obrotów. Wiem, że w bagażniku mogę zrobić mostek na sterowniku i mieć ciągle otwarte. A czy mogę pół tłumika wybebeszyć dla wzmocnienia dźwięku ? Ktoś wie jak on jest poskładany i czy ma oddzielne komory ?

Opublikowano

Cześć,

Niestety - nie pomogę, ale może coś do rozważenia ?

Oglądając 545 / 550 z seryjnym wydechem byłem zdziwiony jak „kastruje” on dźwiękowo V-kę. Z drugiej strony nie jest to, też specjalne dziwne, bo pewnie ktoś kupując nówkę - sztukę nie do końca był zainteresowany buczeniem - dudnieniem, ale tu nie o tym ...


Ja mam wydech od MG Motorsport w 545 gdzie drugi kanał otwieram z pilota.

Dobre rozwiązanie na dłuższa trasę (zamykasz i jest względnie cicho), a jak chcesz posłuchać Vki, otwierasz i jest fun.


Dodam, że nawet na zamkniętym, brzmi o niebo lepiej od serii.


Co do performance - to już kolejna kwestia. Bez hamowni nie do sprawdzenia, nie szukałbym tutaj jakichkolwiek przyrostów, podejzewam, że na dole, może być wręcz odwrotnie.


Pzdr,

obar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.