Skocz do zawartości

Bmw E61 535d tryb awaryjny


Satio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moją bawarką, podczas przebutowania po obrotach wpada w tryb awaryjny i dopiero po ponownym odpaleniu wraca jej moc do czasu ponownego przebutowania powy. 4tys obrotów. Błedy jakie mam to: 41AB Czujnik cisnienia doładowania, 428b Regulacja cisnienia doładowania, duza turbosprezarka, uchyb regulacji.

Może ktoś wie co jest nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem powinny chodzić tak samo.

MIalem taki sam objaw jak Ty - winny był DPF, u Ciebie go brak wiec odpada.

Drugi raz miałem podobny - różnica była taka ,że nie wpadał w tryb awaryjny, w jednym z moich postów chyba opisałem. Winny okazał się zawór podciśnienia EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzedni właściciel usuną , a auto mam prawie rok i pierwszy raz wszedł mi w tryb awaryjny z 3msc temu. Przedliftowa 272km

Dodam , że jak jeżdze normalnie i nie przekraczam 4000 obrotów to nie przechodzi w tryb awaryjny, a i w tryb awaryjny nie przechodzi np. podczas wyprzedzania tylko jak sie odpusci gaz , to juz wtedy jest w trybie awaryjnym

Edytowane przez Satio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz podnieść auto i pukać w obudowę filtra , jak będzie pusty to wyda charakterystyczny dźwięk :D albo trochę opuścić wydech i szukać na górze śladów spawania , chyba ,że jakiś spec rozcinał go od dołu :D można też rozkręcić wydech i wtedy masz 100% pewności :D a tak z ciekawości jaką masz informację w komputerze , tam gdzie masz wymiany oleju , klocków itp. w pozycji filtra ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech się jeszcze ktos wypowie, ale to nie jest możliwe. Mialem zrobione to samo przez jakichś paproków . Usunięcie programowe DPF bez fizycznego wycięcia, to jest błąd w sztuce, źle wykonane usunięcie.


Po tym jak wyżej z tego co pamiętam faktycznie była końcówka przydymiona, też dużo tak nie przejechałem bo auto było zatkane i zamulone na amen wiec dojechałem 100km od paproków do drugiego serwisu na ponowne zaprogramowanie dpf i wyczyszczenie chemią.


ale bez dpf końcówka jest czarna jak smoła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.