Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z moją bawarką, podczas przebutowania po obrotach wpada w tryb awaryjny i dopiero po ponownym odpaleniu wraca jej moc do czasu ponownego przebutowania powy. 4tys obrotów. Błedy jakie mam to: 41AB Czujnik cisnienia doładowania, 428b Regulacja cisnienia doładowania, duza turbosprezarka, uchyb regulacji.

Może ktoś wie co jest nie tak?

Opublikowano

Moim zdaniem powinny chodzić tak samo.

MIalem taki sam objaw jak Ty - winny był DPF, u Ciebie go brak wiec odpada.

Drugi raz miałem podobny - różnica była taka ,że nie wpadał w tryb awaryjny, w jednym z moich postów chyba opisałem. Winny okazał się zawór podciśnienia EGR.

Opublikowano (edytowane)

poprzedni właściciel usuną , a auto mam prawie rok i pierwszy raz wszedł mi w tryb awaryjny z 3msc temu. Przedliftowa 272km

Dodam , że jak jeżdze normalnie i nie przekraczam 4000 obrotów to nie przechodzi w tryb awaryjny, a i w tryb awaryjny nie przechodzi np. podczas wyprzedzania tylko jak sie odpusci gaz , to juz wtedy jest w trybie awaryjnym

Edytowane przez Satio
Opublikowano
To sprawdź czy na pewno usunął dpf a nie katalizator :D U nas dpf jest pod autem a nie pod maską, bo już słyszałem o paru takich przypadkach i sam taki miałem :D
Opublikowano
Musisz podnieść auto i pukać w obudowę filtra , jak będzie pusty to wyda charakterystyczny dźwięk :D albo trochę opuścić wydech i szukać na górze śladów spawania , chyba ,że jakiś spec rozcinał go od dołu :D można też rozkręcić wydech i wtedy masz 100% pewności :D a tak z ciekawości jaką masz informację w komputerze , tam gdzie masz wymiany oleju , klocków itp. w pozycji filtra ?
Opublikowano
Tak o to mi chodziło, więc jakiś majster coś tam grzebał :D no ale to akurat nic nie znaczy bo u mnie było tak samo , zobacz czy masz ten filtr a jeśli nie, to musisz szukać dalej , powodzenia
Opublikowano
jaki masz wydech na końcówce. Wsadzasz paluch do końcówki wydechu, jak masz czarny palec to nie masz dpf, jak masz paluch bez sadzy to masz dpf, ot całe sprawdzenie.
Opublikowano
No nie tak do końca, ja miałem dpf tylko był już niesprawny i wyłączony programowo a końcówka była czarna , więc żeby mieć pewność, że go tam nie ma ,trzeba to sprawdzić tak jak napisałem .
Opublikowano

niech się jeszcze ktos wypowie, ale to nie jest możliwe. Mialem zrobione to samo przez jakichś paproków . Usunięcie programowe DPF bez fizycznego wycięcia, to jest błąd w sztuce, źle wykonane usunięcie.


Po tym jak wyżej z tego co pamiętam faktycznie była końcówka przydymiona, też dużo tak nie przejechałem bo auto było zatkane i zamulone na amen wiec dojechałem 100km od paproków do drugiego serwisu na ponowne zaprogramowanie dpf i wyczyszczenie chemią.


ale bez dpf końcówka jest czarna jak smoła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.