Skocz do zawartości

peknieta glowica - wymiana silnika czy glowicy??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, moj samochodzik to E36 coupe z silnikiem M50B20 wczesniej pisalem na forum o problemach z temperatura, po zdjeciu glowicy okazalo sie ze jest peknieta i to powaznie. Mam pytanko co radzicie?? Spawanie odpada bo nie wierze w to, z reszta pekniecie jest praktycznie przez cala glowice wied nie ma szans. Co mozecie mi poradzic, glowice moge dostac za jakies 800-1000 zl. Za 1500 zl znalazlem silnik z E34 model M50B20 206S1 a ja mam 206S2 (one sie czyms roznia??). Silnik jest jescze w samochodzie wiec moge go sprawdzic pojezdzic itd. Co radzicie przyjaciele, brac caly silnik i przelozyc czy szukac glowicy, potem dawac ja do sprawdzenia szczelnosci, wymieniac uszczelniacze zaworow, ewentualne planowanie + nowa uszczelka?? Myslalem nad skorzystaniem z okazji i zalozeniem 2.8 lub 2.5 ale za duzo roboty i rzeczy do wymiany.... Z gory dzieki za odpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.