Skocz do zawartości

Sprawdzanie podwozia pod kątem rudej podczas kupna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Korzystając z wizyty służbowej będę niedługo oglądał auto w kraju macierzystym za zachodnią granicą. Auto w nadwoziu coupé, bez szyberdachu z sześciocylindrową jednostką. Egzemplarz sam w sobie jest dosyć dobrze utrzymany, z jednym właścicielem przez ostatnie 15 lat. Ze względu na traumatyczne doświadczenia z rudą łajzą jestem na nią teraz niesamowicie wyczulony. Właściciel podesłał zdjęcia podwozia i wygląda całkiem dobrze, z fabryczną konserwacją. Niestety progów dokładnie nie widziałem ze względu na nakładki M pakietowe, natomiast od spodu nie jest rudawo w tym rejonie. Zdaję sobie sprawę, że sporo mankamentów może być ukryte pod warstwą brudu (auto w codziennej eksploatacji, więc wypucowane od spodu nie jest). Na co zwracać uwagę i w jaki sposób dokonywać oględzin żeby mieć pogląd na stan spraw? Wiadomo, że dywanu, kanapy i błotników nie dam rady ściągnąć i będę oglądał auto na kanale.


Wiadomo, że przy takim wieku auta na pewno będzie gdzieś ruda, natomiast zależy mi na tym żebym nie powtarzał historii z remontem podłogi. Powierzchowną rdzę wokół bagażnika jestem w stanie znieść, ale jeśli trzeba będzie ciąć to już grubsza sprawa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najszybciej od spodu ruda wchodzi w okolice tych gumowych odbojników na których opiera się podnośnik. Tam sprawdź w pierwszej kolejności.
Instagram: @kolczasty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.