Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)


Potrzebuje pomocy w ustaleniu problemu może ktoś już przerabiał temat. Pacjent to silnik N54 manual 200k przebieg. W okolicy 2 tysięcy obrotów pojawia się dziwne rezonujące buczenie które występuje tylko do 2k obrotów powyżej tej wartości dźwięk znika i nie ma problemu. Zaczęło się od tego że Raz mi wypadł zapłon wiec zmieniłem świece na te z n55 i cewki i wyczyściłem nagar. Buczało dalej ale zapłon nie wypadał. Pojawiła się nierówna praca silnika na zimnym oraz lekkie szarpanie na zimnym silniku wiec zmieniłem komplet wtrysków na nowe. Mam teraz wrażenie że buczy mniej ale dalej coś jest nie tak. Może jakaś pompa niedomaga ? Może świece kupić ori bmw ? W serwisie powiedzieli że hpfp jest wporzadku. Może to pompa lpfp w baku ? Co jakiś czas pojawia się błąd inactive widoczny w mhd o kodzie 2FDA 2FDB 2FCA ale nie ma check engine ani nic. Czytałem tez że to może być dwumas ale z kolei nie stuka nic nie puka tylko czasami zgrzyta i nie wchodzi bieg na zimnym przy minusowych temp ale jak się rozgrzeje to jest ok. Podsyłam filmik w którym słychać buczenie i rezonans przed zmiana wtrysków.

https://streamable.com/q5md28

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.