Skocz do zawartości

e92 320i 2010 kontrolka silnika


et_cb199

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


kupiłem auto i od razu niemiła niespodzianka, wczoraj zapaliła się żółtą kontrolka silnika , potem zgasła, potem znowu się zapaliła. Pojechałem do mechanika i podłączyliśmy auto pod komputer. Wyszły dwa błędy:


1.) 2AF2 NOX electric sensor


2.)30C1 engine oil pressure control static



mechanik twierdzi, ze sondę lambda lepiej wyłączyć komputerowo, niż wymienić na nów, bo problem i tak znowu wróci.Natomiast drugi błąd, dotyczy wymiany regulatora ciśnienia oleju i ze warto to wymienić przy wymianie oleju.


Czy ktoś miał podobne usterki?


z góry dzięki

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik gada głupoty. Kup NOXEM i tym sposobem załatwisz wszystkie problemy z układem NOX. Poczytaj tu na forum lub na bimmerprofs.

Odnośnie drugiego błędu, szukaj prędko przyczyny niskiego ciśnienia oleju zanim zatrzesz silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.