Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Mam silnik N52B30, aktualnie po wciśnięciu pedału gazu samochód dławi się (czasami gaśnie). Przy braku dodawaniu gazu i toczeniu się na "D" - wszystko jest OK. Pokazuje to filmik nagrany dzisiaj:


Po usunięciu wszystkich adaptacji ISTĄ oraz ograniczników VVT samochód przez 2 tygodnie jeździł perfekcyjnie. Błędów w kompie brak. Mam wgranego softa xHP do skrzyni i podczas toczenia się czasami rusza z 1,2,3 biegu - nie ma to znaczenia bo dławi się tak samo, więc skrzynię bym odrzucił. Dławienie jest najczęstsze przy delikatnym wciskaniu pedału gazu. Przy nagłym, mocniejszym wciśnięciu - rzadziej dławienie występuje. Przed remontem silnika problem "rozwiązywało" odpięcie wtyczki do VVT - wtedy samochód się nie dławił jednak tego nie sprawdzam bo w żaden sposób nie jest to długotrwałe rozwiązanie problemu a samochód ma jeździć długo :roll:


W aucie zostały "sprawdzone" wszystkie pomysły z forum i tak w między czasie wymieniłem: obie disy, oba elektrozawory vanosa (jako pierwszy strzał który mógł to powodować). Ostatnio wymieniony został czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka mimośrodowego, sprawdzone wałki (nie są wytarte) i sprawdzony rozrząd który został ustawiony na blokadach. Silnik również przeszedł remont góry i dołu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.