Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich. Od dwóch miesięcy jestem posiadaczką bmw e90 2.0 benzyna 2008r. Samochód mocno dymi na postoju. Wewnątrz wyczuwam zapach paliwa. Szarpie nim przy przyspieszaniu oraz od wczoraj gasnie na drugim biegu, pomimo ze noga jest na sprzęgle. Byłam na diagnostyce. Wyszło 5 błędow. Zalecono wymiane oleju oraz świec. Niestety nie przyniosło to zadnych rezultatów. Dodatkowo jak pisalam powyżej samochód nagle gasnie. Nie towarzyszy temu żadne szarpanie. Jakby zostało odcięte zasilanie. Moje pierwsze podejrzenia padły na wtryski. Czy ktoś móże spotkał się z podobną sytuacja? Pozdrawiam. Edytowane przez oliwi@
Opublikowano

2AOF zawór recyklingu spalin. Błedna wartość

30C1 Regulacja ciśnienia oleju silnikowego, statyczna Tryb.awar. z powodu nis. cisn. oleju

3104 Niespokojny bieg trybułowania warstowego Wartość za wysoka

2A82 Zawór elektromagnetyczny VANOS wałek rozrządu wlotu Błąd mechaniczny

29D0 przerywac spalania cylinder 4 Odłączenie dopływu paliwa aktywne

Opublikowano

W pierwszej kolejności sprawdził bym pompę oleju oraz zawór hydrauliczny : https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UH31-EUR-04-2009-E87N-BMW-116i_20&diagId=11_3173

jest oznaczony nr. 12. można spróbować wyczyścić bo nowy trochę kosztuje, jakieś dziwne dźwięki z silnika słychać ? Zawór recyrkulacji spalin jak wygląda wiadomo coś? Warto również zerknąć czy nie zawalony nagarem.

Opublikowano
Podczas wymiany świec wyszlo jedynie ze jest już lekko przetarty wał, oraz z jakiejś przyczyny alternator jest zalany olejem. Jeśli chodzi o silnik to nie jestem w stanie określić czy slychać nieprawidlowości bo nie znam jeszcze za dobrze tego samochodu. Mam wrażenie ze lekko nim trzepie na dluzszym postoju. Dzięki za wskazówki jutro bede sie z kims umawiac na sprawdzenie. Zastanawiam sie czy nie warto zrobić jeszcze raz diagnostyki na innum komputerze. Z jakiej przyczyny dochodzi do odcięcia jednego z cylindrów? Samochód wyraźnoe tez stracił moc.
Opublikowano
Najprościej mówiąc na cały silnik, jeśli ciśnienie oleju będzie za niskie to nie będzie odpowiedniego smarowania i to już może skończyć się bardzo źle.
Opublikowano

Warto by też było podjechać do warsztatu który robi tylko bmw, i sprawadzić błędy programem bmw. Simens MS80 nie jest zły, ale osobiście wolę dedykowany sprzęt do konkretnej marki. Skasować błędy i zobaczyć co wyskoczy ponownie. Jeżeli alternator był zalany olejem, koniecznie trzeba sprawdzić czy ładuje, czyli nie tylko napięcie "na akumulatorze" ale również prąd pod obciążeniem. Niestety problemy z zasilaniem i aku mogą spowodować fałszywe komunikaty o błędach.


Olej na zewnątrz silnika jest złym znakiem. Może masz zatkaną odmę i ciśnienie gdzieś wywala olej bokiem, może jakaś uszczelka strzeliła, generalnie z olejem, ciśnieniem, jakością i ilością nie ma żartów. Zatrzesz panewki i silnik na śmietnik.

Wydaje mi się, że to nie jest problem typu "4 wtryskiwacz do wymiany" tylko kilka usterek które trzeba usunąć. Ale to takie zgadywanie trochę

Opublikowano
Właśnie jade znowu na komputer. U mnie nikt nie ma dedykowanego sprzetu do bmw. Wczoraj uslyszałam wstepny wyrok: remont silnika. Jest przetarty lekko wałek rozrządu. Zastanawia mnie czy to mozliwe zeby panewki były do wymiany skoro nie slychac ich charakterystycznego dzwieku.
Opublikowano
Jestem po wizycie u dwóch mecganików. Zaden z nich nie widzi ani nie słyszy niczego w silniku. Mam tylko wyciek oleju, który jutro zostanie usunięty. Po ostatnim kasowaniu blędów czyli przed wymianą świec i oleju zostały wykasowane błędy i nic sie nie zapalilo ponownie dlatego elektronik uznał ze nie ma sensu podłączać komputera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.