Skocz do zawartości

E91 n47 Nie odpala po wymianie sterownika świeć żarowych


dawidmdj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


Auto po nocy ciężko odpala i po podpięciu pod kompa wyskakuje błąd sterownika świec żarowych.

Po wymianie sterownika silnik w ogóle nie kręci, świecą się tylko kontrolki i słychać buczenie z silnika.

Mogłem zrobić jakieś zwarcie, zacząć od bezpieczników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cieżkp zrobić zwarcie, bo nigdzie nie ma gołych przewodów. Mssz jakies inne błędy? Jeśli tak to jest bezpiecznik F02 pod maska na podszybiu po stronie pasażera, ale on odpowiada, że sporo rzeczy. Jak jest spalony to auto lręci, ale z tego co wiem nie odpala. Możesz ci sie akimulator rozładował?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w bimmer tool sprawdzałem. mam błędy 4390 od czujnika ciśnienia powietrza doładowanego. może coś z wtyczką zrobiłem bo ją odpinałem?

4A79 właśnie od sterownika świec żarowych.

założyłem ten stary teraz ale problem został. (jest jeszcze błąd A6D1 od pomocniczej pompy)


akumulator naładowałem. pociągnałem też kabel masowy do bloku silnika od punktu na karoserii, nic nie dało.


w rozrusznik też postukałem bo może szczotki kończa się , bez zmian.


kontrolki świecą się, nie przygaszają, nic nie kręci. sprawdzę jeszcze ten bezpiecznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A6D1 nie ma nic wspolnego. To szczotki w dodatkowej pompce wody do wymiany.

4A79 to błąd komunikacji między sterownikiem a DDE. Sterownik jest uszkodzony lub nie ten.

4390 to błąd czujnika doładowania.

Ściągałeś kolektor ssący? Wszystko dobrze popodpinałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokładnie. Bezpiecznik F02 jest odpiwiedzialny za spiro rzeczy. Jak się spali to nie odpala z tego co pamiętam, ale kręci. Nie wiem co jeszcze mogłeś zespuś. Bez sterownika świec , można jeździć, ale przy większym minusie nie odpali, ze względu na temperaturę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może coś z immobilizerem ? kluczyk był w stacyjce chyba jak wymieniałem sterownik ale nie wiem czy to ma jakiś wpływ.


pod inpe jeszcze podpiąłem ale teraz jest tylko ten błąd komunikacji sterownika świec żarowych.


po próbie włączenia auta pojawia się dioda grzania świec , jedno cyknięcie, wykrzyknik i check.


jak się dostać do tej białej puszki z bezpiecznikami w komorze silnika? jedna zatyczka widzę, że przesuwa się a druga ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po lewej i po prawej masz zatrzaski. Od dołu i góry masz elementy do przesunięcia. Od strony silnika w prawo, a od szyby w lewo, ale według mnie to nie to. Miałbyś więcej błędów. Prędzej może rzeczywiście synchronizacja DDE CAS. INPA też da radę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem inpę. Przy wyborze motor dałem n47 dde 7.0 i wyskoczyła informacja "nicht zusammenoassende version". Jednak błędy odczytało, które skasowałem.

Jeszcze dałem reset sterownika komputera chyba pod f10. Opcji EWS nie znalazłem.

Po tym silnik zaczął kręcić ale nie mogł załapać. Zniknął błąd sterownika świec żarowych.


Wyskoczył jednak nowy :)


4b90 coś z ciśnieniem na szynie CR. Czujnik regulacji ciśnienia paliwa czy może coś związane z mrozem i pompą paliwa w baku? bo jakiś czas temu po tygodniowym postoju auta i jego odpaleniu bardzo głośno chodziła pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.