Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Auto po nocy ciężko odpala i po podpięciu pod kompa wyskakuje błąd sterownika świec żarowych.

Po wymianie sterownika silnik w ogóle nie kręci, świecą się tylko kontrolki i słychać buczenie z silnika.

Mogłem zrobić jakieś zwarcie, zacząć od bezpieczników?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cieżkp zrobić zwarcie, bo nigdzie nie ma gołych przewodów. Mssz jakies inne błędy? Jeśli tak to jest bezpiecznik F02 pod maska na podszybiu po stronie pasażera, ale on odpowiada, że sporo rzeczy. Jak jest spalony to auto lręci, ale z tego co wiem nie odpala. Możesz ci sie akimulator rozładował?
Opublikowano

w bimmer tool sprawdzałem. mam błędy 4390 od czujnika ciśnienia powietrza doładowanego. może coś z wtyczką zrobiłem bo ją odpinałem?

4A79 właśnie od sterownika świec żarowych.

założyłem ten stary teraz ale problem został. (jest jeszcze błąd A6D1 od pomocniczej pompy)


akumulator naładowałem. pociągnałem też kabel masowy do bloku silnika od punktu na karoserii, nic nie dało.


w rozrusznik też postukałem bo może szczotki kończa się , bez zmian.


kontrolki świecą się, nie przygaszają, nic nie kręci. sprawdzę jeszcze ten bezpiecznik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A6D1 nie ma nic wspolnego. To szczotki w dodatkowej pompce wody do wymiany.

4A79 to błąd komunikacji między sterownikiem a DDE. Sterownik jest uszkodzony lub nie ten.

4390 to błąd czujnika doładowania.

Ściągałeś kolektor ssący? Wszystko dobrze popodpinałeś?

Opublikowano

Tylko rurę przy przepustnicy ściągnąłem i wtyczkę odpiąłem od czujnika.

Oraz wtyczki od sterownika świec i to wszystko


Nawet jakby sterownik świec był uszkodzony to powinien silnik zakręcić

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie. Bezpiecznik F02 jest odpiwiedzialny za spiro rzeczy. Jak się spali to nie odpala z tego co pamiętam, ale kręci. Nie wiem co jeszcze mogłeś zespuś. Bez sterownika świec , można jeździć, ale przy większym minusie nie odpali, ze względu na temperaturę.
Opublikowano

może coś z immobilizerem ? kluczyk był w stacyjce chyba jak wymieniałem sterownik ale nie wiem czy to ma jakiś wpływ.


pod inpe jeszcze podpiąłem ale teraz jest tylko ten błąd komunikacji sterownika świec żarowych.


po próbie włączenia auta pojawia się dioda grzania świec , jedno cyknięcie, wykrzyknik i check.


jak się dostać do tej białej puszki z bezpiecznikami w komorze silnika? jedna zatyczka widzę, że przesuwa się a druga ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po lewej i po prawej masz zatrzaski. Od dołu i góry masz elementy do przesunięcia. Od strony silnika w prawo, a od szyby w lewo, ale według mnie to nie to. Miałbyś więcej błędów. Prędzej może rzeczywiście synchronizacja DDE CAS. INPA też da radę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ta opcja odpada. Według mnie wymianą sterownika nic nie mogłeś zepsuć. Coś innego skopałeś, albo zbiegła się inna usterka.
Opublikowano

Podłączyłem inpę. Przy wyborze motor dałem n47 dde 7.0 i wyskoczyła informacja "nicht zusammenoassende version". Jednak błędy odczytało, które skasowałem.

Jeszcze dałem reset sterownika komputera chyba pod f10. Opcji EWS nie znalazłem.

Po tym silnik zaczął kręcić ale nie mogł załapać. Zniknął błąd sterownika świec żarowych.


Wyskoczył jednak nowy :)


4b90 coś z ciśnieniem na szynie CR. Czujnik regulacji ciśnienia paliwa czy może coś związane z mrozem i pompą paliwa w baku? bo jakiś czas temu po tygodniowym postoju auta i jego odpaleniu bardzo głośno chodziła pompa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.