Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Mam kłopot że swoim BMW e87 118d po ostatnich mrozach strzelił wąż powrotny wspomagania. Już po raz 3 w ciągu ostatnich 2 lat. Miałem jechać zakuwać nowe węże wysokiego ciśnienia. Płyn dolewałem za każdym razem jak wystrzelił i się wyleje na ulicę. Standardowa akcja tracę skrętność po sekundzie i zaczyna się wycie. Pierwsza stacja zakup płynu typu dextron II. Dolewka i wspomaganie powraca.

Co robić z tym 'Wyciem dusz' dodatkowo mam wrażenie. Że Podczas mocniejszego hamowania jest podobny efekt. Czy może być to problem ze zbieżnością czy może standardowo zaczynać od dolania oleju albo wymianie i nowe węże. Najlepsze że po 5km wycie znika węże robią się mocno ciepłe a na początku widać powietrze w płynie do czasu aż układ się zagrzeje. Efekt mocnego hamowania nie zmienny niestety.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dobra dolałem coś takiego Liqui moly MoS2


20210126-164400.jpg

Na razie cicho

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Już jest OK!

Co prawda i tak węże szykują się do zakucia jednak wystarczyło tylko odpowietrzyć układ. Po skręcaliśmy w lewo i prawo kierownicą. Wszystkie bąble wyszyły dolałem też płynu atf i układ wspomagania ucichł. Ciekawy jestem tylko czy dostała teraz pompa i czy zaraz nie trzeba będzie robić pompy wspomagania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.